Foto bij DIY -  Tie Dye. - 1

De eerste DIY, Have fun!!

Benodigdheden:
- Een simpel spijkerbroekje.
- Bleekwater.
- Elastiekjes (Niet die van in je haar maar postelastieken).
- Schuurpapier.
- Wegwerp handschoenen.
- Oude kleren.

Stap 1:
Trek meteen je oude kleren aan!! Je wil niet dat er bleekvlekken in je nieuwe shirt komen te zitten!

Stap 2:
Je pakt bleekmiddel en dat meng je met water zodat je bleekwater krijgt, pak de elastieken en bind ze random op het shortje zodat als je hem zo in het bleekwater legt leuke vlekken krijgt.

Stap 3:
Trek je handschoenen aan en leg je shortje in het bleekwater, laat dit er circa half uur tot heel uur inzitten, ondertussen ga je even een waslijn pakken en wasknijpers om hem zo weer op te hangen!

Stap 4:
Haal je shortje uit het water en knijp hem goed uit, tevreden? Haal de elastiekjes eraf en laat je shortje drogen, niet tevreden? Leg hem er dan weer in en wacht dan nog ongeveer 10 à 20 minuten en haal hem er dan weer uit.

Stap 5:
Is hij helemaal droog? Dan krijg je meteen de neiging om hem meteen aan te trekken! Maar het is handig om hem eerst nog te wassen, zomenteen blijkt het dat hij nog afgeeft... Daarom kan je hem even wassen! Ben je dan echt helemaal klaar? Aantrekken maar en laat de andere meiden lekker jaloers worden!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen