[015] Louis William Tomlinson
Als verstijfd voel ik hoe zijn hand over mijn heup glijd. Hij knijpt er zachtjes in en drukt me zo tegen zijn lichaam aan. 'H-Harry...' protesteer ik zwakjes maar voel dan zijn lippen zachtjes op mijn kaak. 'Louis I know you want this.' Fluister hij in mijn oor. Zijn stem hees en opwindend. Ik knijp mijn ogen dicht. Hij heeft gelijk maar hij is mijn leerling. 'Harry, stop.. You can't do this..' Mompel ik en voel zijn lippen in mijn nek. 'Yes.. I can,' antwoord hij grijnzend en bijt zachtjes in mijn hals. Ik voel hoe hij het bloed omhoog zuigt en kreun zachtjes. Zijn handen glijden naar mijn bovenbenen. Een van zijn vingers glijd over mijn gevoelige plek en ik kreun zachtjes. 'Are you enjoying this?' Aan zijn stem kan ik horen dat hij aan het grijnzen is. hard bijt ik op mijn onderlip net zolang totdat ik de ijzeren smaak van bloed voel. Hij duwt me zachtjes naar het toilet en duwt me een van de hokjes in. Mijn hoofd schreeuwt dat ik het moet stoppen. Dat dit niet kan.. maar mijn hart bonkt als een gek van alle fijne gevoelens en mijn spieren lijk ik niet te kunnen gebruiken. Hij drukt me tegen de muur en laat zijn handen over mijn borst glijden. Ik sluit mijn ogen en haal onregelmatig adem. Ik voel hoe zijn vingers mijn knoopjes in simpele bewegingen los maken. Ik wil weg draaien maar het lukt niet. 'Stop..' fluister ik hees. Hij schud zijn hoofd waardoor zijn krullen mee bewegen. Hij knoopt mijn laatste knoopje los en laat zijn ogen over mijn borstkas glijden. Zijn vingers strelen over mijn tattoo en hij drukt zijn lippen op mijn sleutelbeen. Zachtjes kreun ik. Hij is mijn leerling.. dit is verboden. 'Why are you doing this?' Ik voel hem verstijven en frons eventjes. Eindelijk vind ik mijn kracht terug en duw hem wat weg. Ik knoop snel mijn shirt dicht. Hij blijft stil, zijn ogen bedenkelijk op de grond. Alsof hij het zelf niet eens wist. 'Why don't you answer me?' Ik duw mezelf weg van de muur en vouw mijn armen over elkaar. Peinzend bijt ik op mijn onderlip. Even kijkt hij op. Hij opent zijn mond maar sluit hem haast gelijk weer. Ik zucht diep. 'Harry..' Hij schud zijn hoofd, haalt de deur van het slot en stampt weg. Ik trek mijn wenkbrauwen op. Heb ik wat verkeerds gedaan? Hij was de gene die mij probeerde verleiden.. Het lukte hem nog ook. Dat was het ergst.
Reageer (8)
HAZZAH!!!!! Oehhhhh >
1 decennium geledenVERDER!!! <3
Love, love, love
1 decennium geledengeweldig !
1 decennium geledenOMG NICEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geledenxx
Nou nou Harry toch
1 decennium geledenLouis, laat het gewoon toe! Tis toch niet zo erg?