The end. (16+ achtig)
Niet schrikken! Niet het einde van het verhaal! Ik ben nog niet klaar met Aislyn, Danny, Ash, Glen en Mark(: Trouwens als je snel ongemakkelijk voelt over seksuele dingen dan kan je beter dit hoofdstuk overslaan. Ik ga er niet echt gedetailleerd op in maar het kan toch zijn dat het ongemakkelijk voor je is.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Dit had ik dus niet verwacht!!!
1 decennium geledenAaaaahw!!!! Grrrrrrrrrr......
Je schrijft zo echt super goed
Snel verder please
Superhoofdstuk! Ben heeeel erg benieuwd hoe het verder gaat...
1 decennium geledenSooo many feels... OMG in het begin was ik zooo blij dat ze gingen praten en toen iets anders gingen doen, maar toen was hij weg en dat had ik nooit verwacht! Ik dacht dat het weer goed zoukomen! Ik heb zo het gevoel dat het helemaal fout zal gaan... Ook met The Voice! Ik zal er de komende hoofdstukken wel achterkomen. Ze zijn zooo leeeuk samen!
1 decennium geledenEn thank you sooo much! Hahhaa dit had ik totaal niet verwacht, maar ik vind het echt lief van je! Thanks! Xxx
Geweldig hoofdstuk. Ik ben nu echt benieuwd wat er met danny gebeurd..
1 decennium geleden