Harry Styles

'Always look on the bright side of life.' Zingt Louis. We zitten in het nablijf lokaal en we hoeven gelukkig nog maar tien minuten, Louis zingt al de hele tijd dat we hier zijn, maar het is prachtig net als Louis zelf, oké vergeet dat laatste. 'Lou, ken je ook andere liedjes je zingt al 50 minuten het zelfde.' Grijns ik. Louis trekt een raar denk gezicht.'If i were a boy.' Ik rol met mijn ogen als hij verder zingt.'Lou je bent, voor als je het nog niet wist, een jongen.' Hij grinnikt.'Sorry maar nablijven is altijd zo saai, vind je ook niet.' Ik schud mijn hoofd.'Ik moest nog nooit nablijven, en met jou is het volgens mij nooit saai.' Hij glimlacht naar me en op dat moment gaat de deur open.'Opzouten jullie nablijven is voorbij.' Een streng kijkende leraar stuurt ons uit het lokaal en we lopen richting Louis zijn locker. 'Wat wil jij later gaan doen, Haz?'Vraagt Louis ineens. Verbaasd kijk ik hem aan.'Door alles wat er gebeurt is.' Ik slik even als ik eraan terug denk.'Laat ik alles gewoon op me af komen, je weet niet hoe je toekomst gaat uitpakken en het kan ook zo over zijn.' Louis zegt niks en haalt stilletjes zijn spullen uit de locker.' Mijn vader wil dat ik zijn bedrijf overneem later, ik wil dat niet. Het liefst doe ik iets met muziek, toneel of lesgeven.' Ik kijk hem verbaasd aan.'Lesgeven, jij?' Louis grinnikt.'Ik bedoel dramaleraar of muziekleraar.' 'That makes more sense.' In stilte lopen naar buiten en naar de fietsen.

Louis Tomlinson

Neuriënd zit ik op de fiets. Harry kijkt me aan en glimlacht.'Jij moet echt altijd geluid maken he Lou?' Ik knik. 'Uhu, zonder geluid zou het maar saai zijn.' Hij lacht even, hij krijgt van die schattige kuiltjes in zijn wangen.' Weet je at Lou, als we thuis komen ga jij voor me zingen okay?' Ik knik en dan kijk ik hem verbaasd aan.'Wat? Waarom?' Hij grinnikt.'Omdat het kan.'

We zitten in de muziekkamer en ik zing Look after you van the fray. Harry's mond hang op half 7. Als het lied is afgelopen wordt ik rood.'En.. uhm.. wat denk je?' Harry is stil en na 2 minuten zegt hij eindelijk wat.'Honest Lou, dat was prachtig.' Ik wordt als het kan nog roder.'thanks Hazza, je weet dat jij nu een liedje moet zingen.'Harry slikt en knikt dan langzaam.'Mag ik een liedje zingen dat ik zelf heb geschreven?' Ik knik. Harry pakt een keyboard en begint te spelen. Hij zingt prachtig en met gesloten ogen geniet ik van de muziek.

Okay guys, sorry dat ik zolang niet geupdate heb en dan plaats ik ook zo'n kort stukje, ik wou eigenlijk vrijdag updaten maar toen hoorde ik heel erg slecht nieuws dat ik het eigenlijk vergeten ben. Volgende stukje zou ik proberen langer te maken xx

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen