Foto bij Part 1 ~ when it al started

schuine letters : in zich zelf praten / dagdromen

Awh , kijk hoe schattig hij is . Die prachtige ogen , dat haar , wauw. "Emily ?" zij Emily's beste vriendin Shana . " Jaa , wat is er ?" antwoordde ze terug . " Je was weer aan het dagdromen over ricci he ?" " ehmm .." zij emily en begon te blozen. " Vraag zijn nummer dan eens slimpie " . "Ja en dan , wat moet ie dan wel niet denken ?" net op dat moment kwam hij aanlopen , Shana gaf haar even een duwtje en Emily stond voor zn neus , "hai , ehm mag ik je nummer?" vraagt ze , Ricci begint te lachen en zecht "ja hoor" , hij geeft een briefje en loopt weer door. Emily draait zich om richting Shana met een knalrode kop , in Shana's oor fluistert ze "ik haat je" waardoor shana hard ging lachen . De bel ging en shana en emily liepen naar het biologie lokaal .

"BZZZZZ' daar ging de bel weer , Emily viste haar sleutels uit haar zak , pakte haar fiets en fietste supersnel naar huis. Toen ze thuis was gooide ze de voordeur open , rende naar boven en gritste haar witte iphone uit haar zak . waaar had ik dat kaartje ookalweer gelaten ? , oja in mn tas snel pakte Emily haar tas en zocht het kaartje , "SHIT hij is weg !" ze zuchte en whatsappte Shana dat het kaartje weg was . Shana reageerde ; "ah kutzooi , nummer opnieuw vragen dan ?" , "ja dat zal wel moeten eh."

"EMILY LAAT JIJ SPIKEY EVEN UIT" riep haar moeder naar boven. 'IS GOED' riep emily terug . Ze stond op en liep naar beneden , "kom maar jongen" zei ze tegen haar zwartwitte jack russel . Ze trok haar nieuwe bruine jasje aan en liep naar buiten . Toen ze door het parkje liep zag ze Ricci opeens staan . Hij riep haar , op dat moment kon ze wel door de grond zakken . Ricci kwam op haar afgelopen , " waarom heb je me nog niet gewhatsappt ?" vroeg hij terwijl hij heel schattig keek . "Ehm nouu.. ik ben je nummer kwijt" zij ze met een knalrode kop . "Dat maakt toch niet uit ; hier heb je nog een kaartje" zij hij grinnikend , terwijl hij haar weer een kaartje gaf . "Dankje" zij ze heel verlegen . En toen gebeurde het , Emily keek Ricci heel even aan , en hij kuste haar op haar mond.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen