!1D
Zayn = vriendje Lisa
Larisa= bff Lisa
Harry, Louis, Liam en Niall = vrienden Lisa
Lyla, Claire en Ginger= vriendinnen Lisa
rob= vader Lisa
Moniek= moeder Lisa
Eva= zusje Lisa
Pleun= vriendinnetje eva
Mies= ex zayn
`Gefeliciteerd!', zegt iedereen. `Gefeliciteerd met je verjaardag', zegt Zayn terwijl die me een kus geeft. `Dank je', zeg ik en ik kijk om me heen.
Harry, Louis, Liam, Niall, Zayn, Lyla, Claire en Ginger zijn tevoorschijn gekomen en geven me een knuffel. Rob, Moniek, Eva en Pleun komen uit de keuken met taart in hun handen. `Gefeliciteerd meid', zegt Rob. `Dank je pap'. Hij geeft me een kus op mijn hooft en ik blaas de kaarsjes uit.
`De cadeau 's liggen in de keuken', zegt Eva. Zayn legt z'n handen op m'n ogen en leid me de keuken in. Hij haalt z'n handen weg en ik zie zo'n 20 cadeau 's liggen. ``ah, dat had echt niet gehoeven', zeg ik. `mijn cadeau eerst' zegt Eva. Ze pakt haar cadeau en geeft het snel aan mij. Ik pak het uit en kijk Harry aan.
Hij begint te glimlachen. `Leuk een barbie', zeg ik. Ik geef haar een kus op haar hoofd. Als ik eindelijk alle cadeau 's heb uitgepakt en bijna iedereen weg is, ga ik met Zayn en Larisa naar de stad. `Er is een nieuwe disco geopend, Cocologo geloof ik', zegt Zayn. `Oke, gaan we daar heen', zegt Larisa. Als we eindelijk zijn aan gekomen en binnen zijn gaan we naar de bar. `Wat wil je drinken?', zegt Zayn. `Cola', zeg ik. `En jij?' Ìk ook', zegt Larisa.
Als Zayn de drankjes bestelt gaan Larisa en ik even dansen. Even later hangen we weer aan de bar. `Nu al uitgedanst?', zegt Zayn. `hé', hoor ik Achter me.
Ik draai me om en kijk recht in de ogen van Mies. `Nog vriendjes gestolen?` `Ga weg Mies'. `Ga zelf weg en ze duwt me op de grond.
Wort vervolgt...
Reageer (1)
vervolg!!!!
1 decennium geleden