nu zij weg was, was er voor hem ook niks meer hier. Een lange jongen met schouderlang ravenzwart haar en een door het vele turnen afgetraint lichaam. Hij viel altijd al buiten de boot. Alle sporters hadden hem uitgedaagd en van allemaal had hij gewonnen. En... omdat de meeste sprters hier op deze school niet tegen hun verlies konden, was hij niet welkom in de groep. Niet gek hoor. Hij was een totale nieuweling en versloeg nu al alle sporters, zijn vriendin was verslaafd aan crack. Adriënna heette ze geloof ik.

Binnen twee maanden was het mooie lichaam van Adrienna verwoest door de crack. Ze wilde alleen maar meer. Tot die dag aanbrak. Hij kwam 's ochtends aan de bel om haar een ontbijtje te maken. Hij zag de bloedspatters in de gootsteen en een druppelspoor naar de badkamer. Waar hij haar met een geweer in haar hand en een dodelijke wond in haar borst op de tegelvloer zag liggen. Hij werd ontzettend kwaad. Op haar, op zichzelf, op iedereen.


-een stadje ergers in New England-
Hij werd wakker in een vreemd bed, een vreemd huis. zijn nieuwe huis. Alweer een nieuweling in de stad, op de school, in de supermarkt. Beneden in de keuken zaten zijn opa en oma aan een kopje thee. Jack was bij hun ingetrokken omdat hij niet overweg kon met zijn ouders. "Fijne dag op school" hoorde hij zijn opa hem nog naroepen. Een nieuwe school, nieuwe meiden, nieuwe sporters om uit te dagen, en nieuwe kansen om zijn echte voorgoed vaarwel te zeggen en een nieuwe jack te worden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen