Foto bij Wat is er gebeurt ik was maar 8 weken weg?

Amy P.O.V.:

'En heb ik veel gemist in de 8 weken dat ik weg was?' vraag ik als ik hun na het eten aan bergen huiswerk zie zitten. 'Een beetje maar dit is vooral straf werk van Sneep hij is veel strenger als jij er niet bent' zegt Nils.

Daan P.O.V.:

'Je hebt concurrentie' fluistert Rein in mijn oor. 'Wat is er ?' vragen Fred en George nieuwsgierig. 'Is het erg als we dat dadelijk zeggen zonder meiden in de buurt' zeg ik snel. 'Ja hoor jongens gaan jullie mee naar boven iets bespreken' zegt Fred gelijk. 'Tuurlijk' zeggen ze en pakken al hun huiswerk op. Met de jongens achter me aan lopen we de kamer in waar ik, Nils, Owen en Rein slapen. 'Dus wat willen jullie bespreken' vraagt Ron. 'Wij willen weten wat Rein en Daan aan het smoezen waren' zegt George meteen. 'Rein je wordt bedankt' zeg ik nep boos. 'Zal ik het dan maar zeggen wat ik zie het nog steeds niet uit jouw eigen mond komen' zegt Rein. 'SSSS' horen we van af anderen kant van de deur. Zuchten loop ik er heen als ik hem op doe vallen Naomi en Hermelien naar binnen. 'Wat is er' vragen Rein en Owen tegelijk. 'We wilde weten wat er was en waarom wij er niet bij mogen zijn' zegt Hermelien. 'Nou dat kregen we net te horen en ik heb geen idee waarom er geen meiden bij mogen' zegt Ron. 'Oké jullie mogen er bij maar niet tegen Amy zeggen of iets wat ze mag er niet voor niks niet bij zijn he Daan' zegt Nils. 'Oké maar waarom niet tegen Amy zeggen' vraagt Hermelien. 'Dat hoor je zo' zegt Owen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen