Alle Lads zaten weer in de auto. Louis zat achter het stuur en croste door Londen heen. Het management is erg dichtbij en na 3 minuten (het ging iets sneller dan normaal door Louis’ rijstijl) waren ze er. Iedereen stapte uit en Zayn tilde Niall over zijn schouder aangezien hij nog steeds vast zat. Paul stond op hun te wachten bij de deur. ‘Ah, Jongens waar komen jullie voor, ah wacht nee laat maar ik weet het al Louis begint als een domme Mongool heen en weer te springen. ‘WHIEEEEEEE!!! Ich bin eine uuuuuh airplane’ schreeuwt hij met een bigsmile. ‘ Louis alsjeblieft toch geen duits he, OMG dat is zooooow 2012 ik bedoel, hallo je moet nu Frans praten dat weet je toch wel, aah zo 2012!’ Roept Paul met een gay stem. Ja eigenlijk praat Paul altijd gay want naja hij is gay. Maar hij heeft wel een goede kledingsmaak moet ik zeggen.

(Niks is beledigend bedoeld, allemaal humoristisch en homo’s zijn geweldig! Ieder meisje zou bovendien heel graag een homo vriend willen hebben!)

‘Nou dat is ook goed, Je suis Louis, WHIEEEEE zelfs mijn naam is frans whahahhaha’ Louis valt op de grond van het lachen ‘WTF Louis er is niks grappig!’ roept Niall door zijn gelach heen ‘WHAHAHAHAHA toch wel’ ‘oke, back to the subject’ zegt Liam. Louis stopt eindelijk met lachen en ze gaan allemaal zitten. ‘Okeuj Paul, het komt misschien hard aan en je moet niet schrikken, want we zullen je niks aandoen behalve Niall en die zit stevig vastgebonden zoals je ziet, maar we zijn vampiers’ zegt Liam te snel en stotterend. “OMG jullie zijn vampiers eindelijk het moest er ooit van komen ik bedoel OMG hoe geweldig, gefeliciteerd!’ De jongens kijken hem raar aan. ‘Oh natuurlijk dat weten jullie nog niet, kijk ik ben al een tijdje een vampier ik bedoel vampire’s al the way whoehoe!’ ‘Wat moeten we dan eten ik heb zo’n honger!!!!’ roept Niall (die nog steeds vast zit) Nialls ogen worden snel roder en hij zet veel kracht. Louis springt op Niall zodat hij niet uit zijn touwen breekt. ‘Ik ben superman en ik red jullie van dit vretende monster’ “HEEEJ? Ik ben geen vretend monster’ Niall was weer rustig geworden. ‘Ik heb gewoon honger, hebben jullie geen honger?’ ‘Ik heb ook wel honger anders gaan we naar de slager voor wat bloedworst, heel veel bloedworst’

Uurtje later, na heel veel bloedworst te hebben gegeten.

‘Zeg nu we toch Vampires zijn kunnen we net zo goed lol trappen, ik bedoel we hoeven niet te slapen, en zijn sterk en shit, ik bedoel ik wil wel een super sonisch kind opwekken bij een vrouw, wie weet wat er allemaal mogelijk is met onze genen!’ Riep Harry door de auto. Iedereen keek Harry miskeurend aan, maar eigenlijk leek het idereen geniaal. ‘Liam bel de huisbaas en zeg dat we ons appartement opzeggen’ zei Zayn. “We nemen een appartement in Londen en gaan lol hebben. Van Paul hoefden we niet op te passen. ‘eeeh okeu?’ Liam pakte de telefoon en belde de huisbaas. ‘eeeh ja dag u spreekt met Liam Payne, ik wil graag het appartement van 1D opzeggen, we vertrekken eerder dan verwacht en we hebben geen tijd om onze spullen op te halen, dus regelen we even iemand. Ja? Okeej, bedankt!” Liam drukt het gesprek weg. “Ga je nou echt serieus een verhuis dienst regelen om een paar koffers op te halen?” zei Niall lachend, die door had wat Liam van plan was. “Why not?! We zijn vampierlijke miljonairs!” zei Liam triomfantelijk. Hij toetste weer een nieuw nummer in. “Hallo, u spreekt met Liam Payn, ik zou graag iemand regelen die een paar koffers van hier naar daar kan brengen.” Ondertussen had hij zijn mobiel op luidspreker gezet gezet en een verbaasde mannen stem zei: “U, belt een verhuisdienst voor een paar koffers?” Iedereen achterin moest lachen. “Ja, graag, ik betaal.” Verder informeerde hij de man over de adressen en toen hing hij op. “Okeej jongens, onze spullen zijn er morgen. Als de smartass die Zayn was, vroeg hij zich af hoe Liam nu al wist waar ze zouden kunnen verblijven. Liam, had al wat in gedachten, maar had geen zin om het uit te leggen dus zei hij: “Magic.” Zayn rolde met zijn ogen. “Allemaal mooi en aardig Liam, maar dan mag je mij wel even vertellen waar ik heen moet rijden,” zei Louis. “Oowja, natuurlijk!” zei Liam. “We gaan naar Oxford street, dat is een goeie winkelstraat en daar hebben ze bovendien mijn favoriete hotel.” Louis wist al wat Liam bedoeld en reed in de richting. “Woow, dat betekent veel hete meiden!’ roept Harry. Iedereen knikt en Louis rijd ergens in de buurt van Oxford street en parkeert daar de auto.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen