Om 6 uur is papa nog niet thuis en ik probeer hem te bellen. Hoi pap, waar blijf je? “ik moet overwerken en ben pas rond 10 uur thuis, sorry lieverd” wat moet ik nu eten? “haal maar een pizza, ik betaal het terug. Je mag ook iemand uitnodigen om te komen eten als je wilt?” ik zie wel, tot vanavond en ik hang op. Zal ik Rein vragen? Even twijfel ik maar dan whatsapp ik hem toch.
Ik: heee x
Rein: heey x
Ik: heb je zin om pizza te komen eten?
Rein: ja ik heb al wel gegeten, maar ik kan wel gewoon langskomen, ik eet nog wel wat, ik zit nooit vol :p
ik: hahaha, ja mijn vader komt pas laat thuis en ik mocht iemand vragen dus, lijkt me leuk! Hoe laat kom je?
Rein: hoe laat kan het?
Ik: nu, ik moet alleen nog even een pizza halen, ga je dan mee?
Rein: ja is goed, zal ik nu naar je toekomen?
Ik: ja is goed, tot zo dan xxx
Rein: xxx
Ik zoek mn portemonnee en pak een tas. De bel gaat en Rein staat voor de deur. We fietsen naar de ah en ik zoek een pizza uit. Rein moest natuurlijk weer een paar handtekeningen uitdelen en wat foto’s maken. Word je daar niet moe van? Vraag ik. Soms, maar ik raak er aan gewend, zegt Rein. Jij bent er vast ook aan gewend? Hoezo dan? Vraag ik. Nou met Nils? Zegt Rein. Ja klopt, maar dat was minder dan jou. Rein moet lachen en geeft me een knuffel. Er blijkt dat iemand een foto heeft gemaakt want gelijk verschijnt er een tweet naar Rein.
*@meganmainiacxo: aaaah heeft @reinduif een vriendin? “fotovanmijenreinaanhetknuffel”*
Rein laat het aan me zien en we moeten lachen. Was het maar zo, zegt Rein en ik voel dat ik rood word. Hoe bedoel je? Vraag ik. Invisible girl, zegt Rein alleen maar en geeft me een knipoog. Zou die me leuk vinden? Spookt het door mijn hoofd. We fietsen naar mijn huis.

Reageer (1)

  • UrWishhx

    Ga je hier ook nog mee verder? xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen