Wish × fourteen
× You jump, I jump. Remember? ×
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
ahw die laatste regels
1 decennium geledenAaawh Pieter is zo lief voor haar <3!
1 decennium geledenSweet!
1 decennium geledenSnel verder!!
Drie pagina's? Je verdient er honderden, duizenden, miljoenen!
1 decennium geledenCome on, who's with me?
Natuurlijk heeft Sky een inloopkast nodig, om haar spullen van de no-budget shopping trip in kwijt te kunnen, natuurlijk!
Why didn't I think of that?Ze zijn zo verdomd schattig samen! Waarom zijn ze geen koppel? Waarom houden ze elkaar aan 't lijntje? Waarom, Janny, waarom? Eigenlijk ben je best gemeen, want je houdt ons zo ook aan 't lijntje!
Nee, just kiddin'!
You know I love ya,
xxx
Mijn beste vrienden zouden juist de enige zijn die ik het zou vertellen. Ze zouden alles weten. De rest van de mensen op school hoeven nergens van te weten, maar die bepaalde vrienden zou ik het vertellen. Het is natuurlijk nooit een goed moment om dit te vertellen, dus dan moet je maar een moment maken. Eigenlijk had ik gedacht dat ze dat al wel gedaan had en dat ze dat niet gedaan heeft vind ik echt stom.
1 decennium geledenGoed, over het hoofdstuk. Leuk! Een inloopkast! Altijd al willen hebben en daarom zou ik die deur achter de kast ook nooit verstoppen, maar de ruimte erachter gebruiken, hahaha.
En inderdaad, is ze Thomas niet vergeten??