Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
wow, ze sloeg hem........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Wat ik me net bedacht, Louis heeft Lucy's nummer dus als hij goed is met elektronica (of een van zijn groep) kan hij uitvinden waar zij de hele dag is (en dan ook soms bij de groep) en hebben ze de voorsprong bij een mogelijk gevecht
SNEL VERDER
Reageer (23)
wow, ze sloeg hem........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
1 decennium geledenGOED GEDAAN MEID!! GIRLLLPOWERRRRRR:Y)
Awww, Louis toch. Je zit toch met 'r in hé.
1 decennium geledenIk hou van je stoere personage!
Bad boy
1 decennium geledenHaha! x
Lekker voor je Louis.
1 decennium geledenWat ik me net bedacht, Louis heeft Lucy's nummer dus als hij goed is met elektronica (of een van zijn groep) kan hij uitvinden waar zij de hele dag is (en dan ook soms bij de groep) en hebben ze de voorsprong bij een mogelijk gevecht
1 decennium geledenSNEL VERDER