Dames en heren de laatste indringer van de avond. HEt is Lynn.
Lynn kwam verlegen het podium opgelopen.
"Hoi Lynn vertel eens wil je aan Nederland laten zien dat lesbisch zijn geen probleem is".
"Ja zeker dat is een van de redenen waarom ik hier kom om te laten dat meiden zoals ik gewoon uit de kast moeten komen en niet bang moeten zijn".
"Ga je je vriendin erg missen" "Ja zeker"
"Ik heb een verrassing voor je Lynn je mag nog een keer afscheid nemen samen de trap op lopen en dan alleen naar binnnen gaan".
Emma haar vriendin kwam uit het publiek en gaf haar een kus, hand in hand liepen ze de trap op en bovenaan gaven ze een lange zoen. Ze omhelsden elkaar en Lynn verdween naar binnen.

Lynn huilde nog steeds toen ze het huis betrad. "Nog eentje ik hoop dat dit echt de laatste is.
"Hallo allemaal ik ben Lynn Caty Swart aangenaam"
Chloe en Terry kwamen naar haar toe en zeiden dat ze ook indringer waren.
"OOOh en dat heeft de presentator niet eens gezegd".
Iedereen stelde zich voor en er was champagne voor de bewoners ze begonnen de indringers meer te kennen.

Morgen zijn er weer nominaties.
Xavier,Lilith,Luna,Jolie,Mandy,Ben,Derek en Noortje lopen allemaal gevaar om genomineerd te worden wie zijn het deze keer kijk morgen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen