Foto bij Chapter 6

Anna pov:

Met een verdrietige blik staar ik naar het scherm van mijn mobiel. Waarom geloofd hij me nou niet?

Mijn ogen dwalen af naar het kleine lichaampje wat aan het slapen is. Sowieso is het hier veel te klein als Darcy dalijk ouder word.
De woonkamer en slaapkamer zitten in een ruimte, met een aanliggende keuken. Het is nog net dat de badkamer een eigen aparte ruimte hebben.

Ik zucht. "Why can't daddy just believe me?" Vraag ik zacht als ik plaats naast het baby'tje heb genomen.
Ze lijkt veel op Harry. Met haar donkere krullen en groene ogen. Wel heeft ze mijn neus, een klein neusje. Niet zo groot als die van hem. Alleen wel zijn soort lach. En kuiltjes, niet te vergeten.

"But what if I show your daddy you exist? Then he need to believe me right?"

Niet zo een slecht idee vind ik zelf. Om eerlijk te zijn heb ik het al vaker gevraagd. Nou,ja. Ik ben vast niet de enige die tegen slapende baby's praat, dat hoop ik tenminste.

Ugh, back to the point. Hoe zorg ik ervoor dat hij me tegenkomt of ziet. Of andersom. Dit kan nog ingewikkeld worden, tenzij ze weer een singin ofzo moeten doen.


Tell me what you think

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen