Je weet niet hoe lang ik hier over gedaan heb...

"Wel wel, Liam gaat toch nog opstaan vandaag ?" zegt Louis lachend als Liam de woonkamer binnenkomt.
Nog half in slaap knikt Liam en groet iedereen, voordat hij mijn richting uitkomt.
Hij geeft me een zoen en kijkt om zich heen. Alle vier zitten we al in de zetel, dus is er geen plaats meer voor hem.
"Wacht" zegt Louis en kruipt op Harry's schoot.
"Wel, bedankt" zegt Liam voor hij naast me komt zitten. In de andere zetel ligt Niall languit te smullen van een broodje terwijl hij naar het televisiescherm kijkt.
Louis en Harry houden zich met elkaar bezig wanneer Liam het boek,, op het salontafeltje opmerkt.
"Wat is dat ?" vraagt hij terwijl hij het vastneemt.
"Ohw, dat ben ik deze morgen tegengekomen op onze kamer. Het was uit je valies gevallen denk ik" antwoord ik.
Als hij het briefje leest, dat erop plakt zucht Liam en rolt met zijn ogen. "Mam" zucht hij.
"Er staan wel mega schattige foto's van jou in" springt Niall plotseling op.
"Maar he, Li, wie is dat meisje ?" vragen Niall en ik tegelijk als Niall die ene foto laat zien. Liam bestudeerd de foto en plots vinden Harry en Louis elkaar ook niet meer zo belangrijk , ze komen er rond staan. Liam is diep in gedachten verzonken en slaagt zijn hand voor zijn mond.
"Dat is Linn" mompelt hij.
"Linn?" vragen Louis en Harry tegelijk.
"Dat meisje dat Niall naar huis heeft gebracht ?" vraagt Harry. Ik knik.
"Vanwaar ken je haar dan ?" vraagt Louis aan Liam. Als antwoord haalt hij zijn schouders op. "Ik weet het niet meer precies."
"We kunnen terug bij hun gaan, en dan kunnen Louis en Harry haar eindelijk ook eens ontmoeten?" stelt Niall voor. Je ziet zo aan zijn blik dat dat niet de bedoeling is waarvoor hij naar daar wilt gaan. Hij wilt gewoon bij Linn zijn.
"Dat vind ik een schitterend idee" meteen springt Harry op. Hij heeft vast ook wel gezien dat Niall bij Linn wilt zijn.
"Eerst eten" merkt Liam op en hij gaat naar de keuken.

Nog geen uur later staan we voor de deur en heb ik al aangebeld.
De deur wordt opengedaan en meteen kijkt Linn ons verwonderd aan. Niet moeilijk, hoe zou je zelfs reageren als er plots vijf jongens aan je bel hangen. Meteen verschijnt bij Niall een grote glimlach. Ik denk dat er iemand een beetje verliefd is.
"Wat komen jullie hier nu doen?" Vraagt ze verwonderd
"We hadden eigenlijk een vraagje en deze twee sympathieke jongens wilden jou wat beter leren kennen." Zeg ik doelend op Harry en Louis, die niet meteen doorhebben dat het over hun gaat.
"Oh, kom maar gerust binnen" zegt Linn en laat ons alle vijf binnen.
Haar ouders zitten allebei in de zetel en haar moeder kijkt ons lachend aan als we binnenkomen. Haar vader is diep in dromenland verzonken.
Harry is meteen heel vrolijk en gaat naar de oudere dame toe. "Aangename kennismaking ik ben-" "Harry, niet?"
Meteen is het muisstil in de kamer. "Euhm... Ja" zegt Harry verwonderd. Dit is officieel de eerste vrouw, die ouder is dan hijzelf, en waar hij vanaf nu schrik van heeft.
"En jij bent Louis, zijn vriendje niet?"
Mijn mond viel juist niet op en naast me hoorde ik Louis duidelijk slikken.
Lou en Harry zijn toch noet samen ? Of wel ?
Die vrouw blijf ik eng vinden.

Reageer (1)

  • Paardenvriend

    Ja...................... Die vrouw is wel eng....,. *kijkt bedenkelijk*

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen