Foto bij de Lunch ( je kan beter zeggen gevecht)

VOEDSELGEVECHT

Amy P.O.V.:

(na heel wat lessen) 'Lunch' roept Owen blij en gaat snel zitten. Ik loop over de tafel heen en ga snel zitten als er een broodje mijn richting uit vlieg als ik Malfidus zie staan met nog een broodje die hij weer mijn richting uit gooit snel pak ik ook een broodje en gooi hem naar Malfidus die hem vol in zijn gezicht krijgt en mij woedend aan kijkt ook kijken nu de hele groep naar mij en Malfidus die onder de jam zit. Iedereen in de Grote hall schiet in de lach behalve de mensen uit Zwadderig die kijken mij pissig aan en gaan achter Malfidus staan maar heel Griffoendor komt achter mij staan ik gooi een broodje op en neer als Malfidus weer een broodje naar mij. Maar ik buk en hij komt vol in het gezicht van Sneep die langs liep met mij huiswerk dat nu onder de jam zat. 'Meneer Malfidus uit leg' zegt Sneep woedend. 'Sorry professor, ik wilde Amy raken maar ZIJ bukte daardoor raakte hij u dus het is haar schuld' zegt Malfidus snel. 'Ik ben niet begonnen dat was jij en als jij niet had gegooid had Sneep en mijn huiswerk niet onder de jam gezeten' zeg ik lachend om Malfidus bange gezicht. 'Wat is hier gebeurt' zegt Professor Perkametus die net binnen komt gelopen. 'Hij/zij begon' zeggen ik en Malfidus tegelijk. 'Echt niet jij' zeggen Malfidus en ik weer tegelijk. 'Jij' zeggen we weer tegelijk. 'Nou zo te zien kunnen jullie er niet uit komen dan maken jullie samen maar schoon' zegt Perkametus. 'O en juffrouw Potter je kan je huiswerk wel op nieuw maken' zegt Sneep. 'Ik dacht het even niet ik heb dat * *** huiswerk al een keer gemaakt ik maak het niet nog een keer' zeg ik woedend.- Hoe overleef ik de hel-. 'Professor is het goed als ik Amy help met het opruimen van haar kant van de zaal' zegt Daan. 'Dat is goed maar geen gekeet' zegt Perkametus. Dankbaar kijk ik naar Daan die naar mij glimlacht. 'Sneep laat dat huiswerk maar zitten zo te zien heeft ze dat al gemaakt' zegt Perkametus. 'Nu hup aan het werk ik zeg tegen de leraar van jullie lessen dat jullie afwezig zijn met mijn toestemming' zegt Perkametus. 'Suc6 we zien jullie dadelijk wel ik zal het tegen Harry zeggen' zegt Fred. 'Als je het maar niet tegen Hermelien zegt want dan krijg ik een preek' roep ik de groep na en ga samen met Daan aan het werk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen