Foto bij 000

"No, of course you’re not a means of survival. You looked out for me when I had no one. You’re giving a second chance now when no one else will. I love you." Fluistert ze zachtjes in zijn oor terwijl ze haar hand in zijn nek neer legt. Haar andere hand legt ze op zijn schouder en haar lichaam word ietsjes langer als ze op haar tenen gaat staan. De man en de vrouw zijn nu op dezelfde lengte. Tintelingen ontstaan in haar vingertoppen als ze haar hand ietsjes verplaatst naar zijn nek. Haar hoofd voelt lichtjes aan van zijn hand die nu plaats vind op haar wang. 'I love you.' fluistert ze weer. De man kijkt haar diep in haar ogen aan en laat een kleine zucht over zijn lippen heen ontsnappen. Het meisje voelt zijn twijfeling en kijkt hem wanhopig aan. 'It's our turn..' Ze knippert een paar keer met haar ogen terwijl ze vecht tegen de opkomende tranen. 'Elijah, please..' smeekt het meisje. De man wend zijn blik even af en kijkt het meisje dan weer aan. 'Liv...' Hij stopt even met praten. 'Katherina...' Hij buigt zich voorover naar haar voorhoofd waar hij een kus op plaatst. 'Goodbye.'

Reageer (3)

  • GossipGirl21

    Je moet echt snel verder gaan. Voor je lezers :)

    1 decennium geleden
  • GossipGirl21

    Kom op je moet echt verder gaan.

    1 decennium geleden
  • GossipGirl21

    Ga je snel verder? Maar mijn engels is nogal bager.
    Dus sommige dingen begrijp ik niet meteen. Maar echt al een goe begin ze :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen