Foto bij Part 2 // my love my life MAINSTREET !!

1 DAY TILL MEET AND GREET

Een paar dagen later is eindelijk de dag voor de meet and greet. Ik kan het nog steeds niet geloven dat we hebben gewonnen.
Gister eindelijk besloten wat ik aan ga trekken, het was echt moeilijk maar ik heb het gekozen. Ik login op msn en begin te praten in de groep met de girlzz.
Sharinaisgeaak zegt: Heeey bjoetiess, zin in morgen? :*
Janineisgeaak zegt: Heeey cuteegirl jaa jij? Kan nie geloven dat we t hbbn gewonnen!! Wat trek j aan?
Beautiimains zegt: Heeyy, jaa superveel zin kan t ook nie geloven hoor wat trek je aan ikke roze jurkje, t word super warm zgt me mam!
Sharinaisgeaak zegt: Heeeeii samiiiir, kom je eff me home, ben homealone en moet je eff wat laten zien?x
Beautiimains zegt: Jaa sgoed k kom half 9 okkii? Heb ff kwartiertje nodig voor makeup enzoo,, waar is Nina?
Niniimainss zegt: Hierroow :*
Beautiimains zegt: Ik ga naar saar, bye bye boeeties omw saaar x
Beautiimains is uitgelogd.
Sharinaisgeaak is uitgelogd.



De bel gaat ik doe open en omhels Samira. "SAMIIIIIR TOMORROW MAINSTREEEET" zing ik haar toe.
"Je kan zo mooi zingen doe er eens iets mee !!" zegt Samira
"Ik ga morgen voor ze zingen bij Meet&Greet ik heb zo een zin !!" antwoord ik, Samira is al zo lang me beste vriendin ik hou van haar !!
We kletsen nog wat en besluiten dat Samira bij me slaapt, handig voor morgen om 7 uur 's ochtends zijn de girlsz hier al dus.
Omw naar Samira's huis om spullen te halen gaan we naar Waarle dat ligt hier 5 minuten vandaan, het is al heel laat en donker maar we willen Rein ophalen ^^
*Glazen vallen, mensen schreeuwen*
Samira: "Ik denk niet dat we hier langs moeten Saar" zegt ze bang
Ik: "We moeten wel, we moeten naar Rein !!" zeg ik tegen mijn zin in.
Bang en angstig fietsen we naar de bende, dit was geen goed idee, wat ben ik toch dom!
De jongens lopen onze richting in, stuk of 15 van 13 ofzo, wat doen hun hier. Zo jong en nu al roken en drinken enzo..
Ik ben zelf ook pas 14 maar ik rook of drink niet, toch ben ik bang bang voor de jongens, wat zouden ze doen.
"Hee lekkerding komen jullie mee?" vraagt een jongen.
Samira: "Ze zijn stoned, laat ze fiets iets sneller".
Ik: "Ik ben bang" we hebben een fluister gesprek en alsnog ben ik bang dat ze ons horen.
De jongens beginnen aan mijn fiets te trekken, ik word agressief, en ineens zie ik een jongen aan komen lopen, ongeveer 14/15 jaar ik zie het heel wazig het is zo donker, ik zie alleen maar rook.
"Laat hun eens met rust of ik bel de politie !" hoor ik de jongen zeggen.
"Haha Reintje, rot toch eens op uit Waarle jij verdiend hier niet te zijn !!" zegt dezelfde jongen als die aan mijn fiets trok.
OMG DAT IS REIN !! REIN KOMT VOOR ONS OP.
"Doe normaal Pascal, rot gewoon op ik ben ouder, wijzer, en groter" zegt Rein
Hij heeft gelijk ik stap van mijn fiets af en word getrokken door de jongen.
*PATS* ik kon me niet inhouden en sloeg de jongen.
Oh godd.
Rein komt op me af en trekt me weg Samira rent mee met mijn fiets, lachend.
We stoppen voor zijn huis. "Jij bent toch dat meisje van de meet&greet??" vraagt Rein
"U.u.uhh jaa k.klopt eeuh.." er komt niks uit me mond Samira red me.
"Ja dit is Sharina, ze kan heel goed zingen ik kom ook morgen naar de meet&greet ^^" Samira red me anders maakte ik het Rein ongemakkelijk.
"Oh ja laat eens horen" daagt Rein me uit.
"Okeeii :$" zeg ik
"als een bliksemschicht het sloeg in toen je mij verliet je liet me alleen in de kou nu zeg je dat je van me houd. Genoeg?" vraag ik aan Rein
"een week geleden was het allemaal nog goed ik hoor van vrienden dat je iemand hebt ontmoet" zing Rein
"zeg me is het waar? gaan we door of is het klaar?" zing ik weer verder
"tell me why, why, why i am dreaming why, why, why i'm not feeling the way i feel hell's a lot like love" zingen we ineens met z'n drieën
"Ik kan dit niet geloven, dat ik met jou zing, wij samen ik Sharina en Rein, mijn leven is verbeterd deze week, mag ik een knuffel en op de foto?" vraag ik aan Rein.
"Tuurlijk alles voor de mainiacs" zegt Rein
En toen schrok ik en veranderde mijn stemming weer.
"Kan je me ook zien nu, als gewoon Sharina, niet als een mainiac" vraag ik zachtjes bang op een antwoord.
"Ehh ja, maar dan zet je dit weer op Twitter enzo" antwoord Rein ook weer, ik merk dat hij ook bang is voor een antwoord.
"Nee niet, echt niet" zeg ik
"Dan is het goed, friends?" vraagt Rein aan mij en Samira
"Jaaaa friends" zeggen we tegelijk
Het is ondertussen al 12 uur.
"SHIT WE ZITTEN IN DE PROBLEMEN!! SAAR KOM NAAR HUIS" zeg ik gestrest en we nemen afscheid en gaan weg.

Reageer (1)

  • UrWishhx

    Snel verdeer!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen