Foto bij 22:The flying batle  - Fight with the Kazekage part 2

22: Het vliegende gevecht - Gevecht met de Kazekage deel 2

Sand valley

Gaara stond op zijn zandwolk en keek Sasuke recht in de ogen. 'Is dit wat je wilt?' riep hij naar Sasuke. 'Jij gaat mijn wraak in de weg en wie dat doet moet pijn lijden. Hoe graag ik je ook mag Gaara!' riep Sasuke terug. 'Kunnen we er niet over p ...' Gaara moest snel opzij vliegen omdat Sasuke een vuurbal op hem afstuurde. 'Het zij zo!' zei Gaara en hij liet pieken van hard zand naar Sasuke vliegen die hen vervolgens met enkele bevelen tegen zijn vogel ontweek. 'Heb je niet meer?' zei Sasuke spottend maar hij sprak te vlug want toen hij dat zei liet Gaara een reuze zand arm uit de grond komen en hij wilde Sasuke pletten. Er kwam een stofwolk van zand omhoog toen de hand op de grond sloeg. 'Humpf , heb ik hem?' vroeg Gaara na hijgend. Maar zijn vraag werd al snel beantwoord toen Sasuke uit de stofwolk gevlogen kwam. Hij pakte met zijn rechterhand z'n linker arm vast en vloog op Gaara af , die schrok en vloog achteruit toen Sasuke riep :' Chidori true spear!' Gaara liet een muur van zand voor zich verschijnen maar de bliksem straal was er deels door geschoten en verbrande z'n kleren en een deel van zijn linker schouder. 'Snel ...' Sasuke vloog terug achteruit en liet zijn vogel daarna stijgen. 'Wat gaat ie ... ?' Gaar schrok toen er een schaduwkloon achter hem verscheen en die met een zwaard op hem in begon te hakken. Maar de kloon was niet sterk genoeg en Gaara sloeg hem naar beneden met zijn zand arm , en liet het zand terug in z'n kalebas vloeien. 'Ik wouw me echt niet tot Naruto's stomme jutsu verlagen maar , hij is best handig!' zei Sasuke. 'Naruo ...' fluisterde Gaara en dacht terug aan de jonge waarmee hij zo veel gemeen had.

'Wat is er?' vroeg Sasuke. 'Is de Kazekage bang soms?' hij grijnsde. 'Je zit vast in een dilemma enerzijds wil je niet in gaan op de vraag van Sunade en anderzijds kan je Naruto's droom om mij terug in het dorp te krijgen niet verpesten ,' Gaara liet zijn hoofd zakken en slikt , hoe kon hij weten wat hij dacht? 'Ik zal het gemakkelijker voor je maken.' begon Sasuke en Gaara keek verschrokken op. 'Ik zal nooit meer terug gaan naar dat achterlijke dorpje van me , en zeker niet voor die zielige Naruto!' Gaar slikte en stond eigenlijk op het punt te huilen en een woede aanval te krijgen. 'Maar niet zo zielig als ...' Gaara kreeg het heel moeilijk en je kon de blauwe gloed van zijn chakra zien en voelen het blies zijn haar omhoog. ' JIJ!' Gaar liet al het zand van de vallei omhoog vloeien naar Sasuke het wikkelde hem in en vormde een grote bol. 'Sand Prison , Giant Sand Burial!' riep hij toen hij het laatste zand gebruikte voor twee reuzen zand armen die op de bol af vlogen om die te pletten als een vlieg. Net toen de handen de bol gingen raken sloeg Sasuke een scheur in de bol en sprong er uit maar hij was zeker weten te laat geweest om te ontsnappen. En als dat lukte was hij nog verpletterd onder het puin.

Reageer (1)

  • Luckey

    Gaat lekker
    Snel verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen