Vanuit Marjon

"Ik leg het nog wel een keertje uit" zegt Cindy, ik knik en net op dat moment komt kim binen "Marjon en jongens jullie kunnen oefenen voor vanavond het podium is klaar maar als je daar niet wil oefenen het kan ook in ons kamertje" zegt ze en de jongens lopen weg "vind je het niet erg om alleen te gaan zingen"? Vraagt Cindy aan me "nee hoorr zo lang je mag kijken vind ik het best" zeg ik "oke ik zal wel vrage of ik mag kijken maar nu kan je dat liedje niet meer doen" "nee weet ik maar ik ga nu een andere doen speciaal voor jou" zeg ik ze knikt. Ik loop naar haar toe en geef Cindy een knuffel "ik ga even bij de boys kijken en ook even oefenen ik zie je straks wel weer" zeg ik tegen Cindy en loop haar kamer uit opzoek naar de jongens. Ik loop eerst naar de kamertje van Kim en Branco maar daar zijn ze niet dus loop ik naar beneden naar de podium en daar staan ze. Ik loop van achter het podium op en pak een microfoon en begin het liedje dat ze zingen mee te zingen ik zie dat Rein en Daan schrikke als het nummer is afgelopen komen er meer mensen zitten "wil je nu joun nummer oefenen"? Vraagt Rein en geeft me een kus ik kijk hem aan "eum" zeg ik twijfelend Rein merkt dat ik bang ben "je kan het wel mopp" zegt Rein "anders zingen wij eerst een stukje mee en dat je daarna alleen verder gaat" zegt Daan "oke" zeg ik en we beginnen en naar 20 seconden stoppen de jongens met zingen en zing ik alleen verder als ik klaar ben rollen de tranen over me wangen "zullen we anders met z'n 5en dat nummer doen die jij en Cindy vanavond eigenlijk zouden zingen ook speciaal voor haar" steld Daan voor ik knik en we gaan met z'n alleen dat nummer oefenen en het gaat in 1 keer goed als we het podium af gaan klappen de mensen ik ga achter op het podium zitten en huil "schat wat is er" vraagt Rein aan me en komt naast me zitten "weet je zeker dat ik dat nummer moet zingen ik zing hem niet alleen voor Cindy" zeg ik Daan kijkt me raar aan "voor wie nog meer dan"? Vraagt Owen "voor me mam daarom huilde ik net ook" zeg ik en er rollen weer tranen over me wangen Rein begint me te troosten na een paar minnuten ben ik weer wat rustiger "ik ga nog even naar Cindy" zegt Daan "ik ga mee" zeg ik en geef Rein een knnuffel en kus. Als we bij Cindy aankomen ligt ze te slapen. Ik ga bij haar op bed zitten bij de voeteneinde ik merk dat ze langzaam wakker word "hoe was het oefenen"? Vraagt ze zacht "ja goed" zeg ik "wat is er je hebt betraande ogen" "ik had me liedje geoefend maar dat deed me denken aan mam" zeg ik "ze deed het heel goed" zegt Daan opeens ik kijk hem aan hij lacht opeens komt Rein er aan en geeft me een kus en komt er bij zitten "waar zijn de andere jongens"? Vraagt Cindy aan Rein "die zijn ff naar huis" zegt Rein Daan gaat tegen Cindy aan liggen en Rein kruipt bij mij op schoot "wij hebben vanavond ook een verassing voor je" zegt Daan tegen Cindy en ze kijkt mij aan als of ze het niet vertrouwt ik knik "als het niet te vertrouwen was had ik toch ook nie mee gedaan" zeg ik "ow ja" zegt Cindy. Ik schiet in de lach net op dat moment komt Kim binnen "zo nu al klaar met oefenen"? Wij knikken "eum kim mag ik vanavond wel kijken naar de jongens en Marjon" "ja tuurlijk waarom niet" zegt Kim en ze loopt weer de kamer uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen