Foto bij Hoofdstuk 7

Nadat we nog even hadden gepraat verlieten we de Starbucks rond half twee.
"Ik heb echt geen zin om de metro en de bus te nemen, kunnen we niet met een taxi gaan?" vroeg Ashley beetje kinderachtig.
"Ja!" riep Thony met puppyogen.
"Mij goed," zei ik vrolijk.
We lieten een taxi stoppen, maar we konden er niet met z'n zeven in. Daarom gingen Thony, Ash, Gosh en Avril samen in de eerste. Al vlug was er een tweede taxi die voor Kylie, Kiliann en ik stopte. We zeiden waar we heen moesten aan de chauffeur en ik liet mijn hoofd op de schouder van Kiliann vallen. Het was mooi weer, dus we zouden er van genieten om naar de strand te gaan. Als we de eenzame brug zien, waaronder ons strandhuisje zich bevind, zeiden we de chauffeur dat het hier goed was. Hij knikte en stopte op een parkeer plaats.
Kylie betaalde hem 17 pond en we liepen op het strand. Ik ademende diep in en uit. Ik spreidde mijn armen met mijn ogen toe naar het hemel en glimlachte. Lekker warm was het eigenlijk, zelf te warm met die kleren dat ik had.

Ik besloot maar naar onze hut te gaan. Het was eigenlijk meer een strandhuis . Je kon het enkel van ene kant bekijken en het lijkt het dan klein en slordig, maar het is heel erg groot en als je in het huis bent, kan je naar de andere kant gaan en dan lijkt het wat meer op een echt huis. Het huisje is op 2 verdiepingen verdeeld en er was ook nog een kelder en een dak dat als terras was gemenageerd. Op de tweede verdieping zijn er twee badkamers, één voor de meiden en een andere voor de jongens waarin telkens evenveel kleerkasten zijn. In de twee badkamers zijn er een bad, douche, lavabo en spiegel. De twee badkamers waren elk aan een zijde van de slaap ruimte.. De slaapruimte bestond uit een 4 enorme personen stapelbed dat zich in een grote zetel kon transformeren met nachtkastjes. Ik sliep meestal tegen Tony of Kiliann aan en Kylie beneden. In het midden was er een tafel met een vaas prachtige creatieve valse bloemen die Avril maakt. en er achter was de Tv. Er was ook een kleine frigo in de slaapruimte voor als we een gezellige avond boven hadden en niet meer naar beneden wilden. We hadden ook kaders opgehangen met onze foto's en 3 affiches. Het was heel simpel maar heel mooi. Je kon ons slaapruimte zien als een grote gang die gemenageerd is. Aan het einde van de gang is er nog een deur dat bij een andere kom en ook gebruikt word als rommel kamer om alles in te stoken tijdens feesten. Voor die deur en na de tv is er de trap om beneden te zijn. Daar heb je gewoon een groot leefruimte/salon dat open is op de terras buiten met uitzicht op de zee. Achter is de keuken en apart verdeeld in een hoek is er ons ruimte waar al onze surf-, skate- en strandspullen zijn. Het is heel anders meer Hawaii, hutachtig net als de voor kant van de hut maar het was echt cool. Je had nog een trap naar benden dat naar de ruimte bracht waar al de bier en alcohol is, onze enorme vierkantige doos waar al onze geheimen en herinneringen zitten met een cadna en sleutel en ook onze foto albums waren daar.

Ik was zo diep in gedachten dat ik vergat wat ik wou doen. Toen wist ik het weer, ik wou een lichtere setje aandoen dus liep ik naar boven op de badkamer. Daar deed ik mijn bikini aan met stoer hemd van Kylie en short van Avril zodat het bij elkaar paste. Ik ging dan naar onze ruimte beneden waar ik mijn zonnecrème, zonnebril en surf plank nam en ging bij de andere op het strand staan. De zee was echt goed om te surfen maar we kozen om eerst even te zonnen zodat er grotere golven zouden zijn straks.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen