Hoofdstuk 6
Ik had de meiden al ge-sms't dat we naar de Starbucks gingen en ze konden komen. Ik kreeg snel een antwoord, want mijn GSM trilde in mijn broekzak.
"Sgoed sweetie! Hoe was je dag? Kiss aan u en de boys tt zo xx" stuurde Ashley Bella Milann mij.
"Okiii met de girls hoop ik hé :p! Fine tot zo doei xx" antwoordde ik vlug.
"Tuurlijk, doei xx" antwoordde ze opnieuw. Ik antwoordde niet en deed mijn GSM gewoon weer terug in mijn broekzak.
"En komen ze?" vroeg Gosh aan me.
"Yep ze zijn op weg," glimlachte ik.
Ik had altijd gedacht dat Gosh een beetje op Ash en op Cha viel, maar ik wist nog altijd niet wie hij liever had. Ik wist wel dat Thony en Avril gewoon voor elkaar gemaakt waren, ook al hadden ze het niet door.
Toen we bij de juiste metrohalte waren, stapten we vlug uit en liepen naar boven. Na een tiental minuutjes wandelen, sloegen we dan links af in een straatje waar de Starbucks was. Thony hield de deur voor mij open en liep toen snel naar de rij, waar enkel twee personen wachtten. Het was niet de grootste Starbucks, maar hij was nog vrij ruim en gelukkig heel rustig. Er waren twee tafels bezet en wij gingen achter in ons hoekje zitten, nadat ik en Kiliann onze bestelling hadden doorgegeven.
"Heb je de nieuwe Yesssa magazine gelezen, Sissi?" vroeg hij. Mijn moeder werkte voor dit magazine en ik had dus altijd als eerste het nieuwe exemplaar. Normaal gezien zou ik het dus al gelezen hebben, maar deze keer had ik hem uitzonderlijk nog niet gekregen.
"Nope, jij wel?" vroeg ik Killiann.
"Nope, maar Gosh heeft hem en zei dat er echt interessante artikels in staan."
"Wat heb ik gezegd dat interessant was?" vroeg Gosh toen hij aankwam met onze koffies.
"Een paar artikels in de Yessa magazine," antwoordde ik hem.
"Oh ja! Je moet echt eens zien. Wacht, ik toon het je zo! Heb je hem nog niet gelezen dan?" vroeg hij.
"Nope," antwoordde ik in koor met Kiliann
"Wacht, ik kom ermee," zei hij. Hij liep even tot bij Tony terug en nam onze twee cake's, terwijl Tony zijn eigen koffie en die van Gosh nam.
"Wortel cake en chocolate dubble caramel muffin," zei Gosh en legde ze op tafel met vier vorken.
"Thanks Bro," zei ik, terwijl hij ging zitten. Ook Thony was gaan zitten en begon aan zijn koffie te drinken.
"Dus welk artikel is zo interessant?" vroeg ik hem. Gosh haalde de magazine van Thony erbij, opende die op een pagina en gaf het me.
"Lees eens," zei hij dan.
Ik begon het artikel te lezen die een speciaal flash teken had bij de evenementen.
"Een nieuw evenement voor al onze lezers.
We gaan dit jaar op zoek naar een nieuw talent, maar niet zomaar een talent!
Dit evenement zal in een school plaats vinden, in welke kom je later nog te weten.
Weet gewoon dat als dit magazine echt aan je hart hebt, je alles daarvan kent en er jezelf in zou zien werken... je waarschijnlijk mee zou moeten doen.
De rest van de informatie zul je in de volgende editie terugvinden in een week, om het een beetje spannend te maken!
Wachten maar en hopelijk tot snel voor dit Flash evenement waarop wij ons dit jaar zullen vestigen."
Het artikel was geschreven door mijn moeder, dus zou zij er sowieso iets van weten.
"En?" vroeg Kiliann
"Wat en?" vroeg ik grinnikend.
"Zie je het niet zitten om het te proberen?" vroeg Thony.
"Wat te proberen?" vroeg ineens een meisjesstem. Ik keek op en zag dat het Avril was.
"Avril!" riep ik enthousiast en ging rechtop staan om haar een knuffel te geven. Ik zag dat Ash en Cha in de rij stonden te babbelen, dus liep ik even naar hen en gaf ze allebei een knuffel. Ik maakte een teken dat ik terug ging zitten en wachtte op hen om te vertellen waarover we het net hadden.
Toen ik eenmaal verteld had over het artikel, vroegen de meiden ook of ik het niet zou zien zitten, samen met Cha...
Er zijn nog geen reacties.