Foto bij My new job - Zayn Malik +16

Het spijt me dat ik zo lang niet geschreven heb maar ik was op vakantie voor een paar dagen en daar was geen wifi. En de weken daarvoor had ik examens...


Speciaal voor Oloraz

"Jala, mag ik je feliciteren?" Zayn komt naar mijn toe en schud me de hand. Verwonderd kijk ik hem aan.
"Je bent aangenomen als mijn secretaresse" met grote ogen en een reuze glimlach kijk ik hem aan.
"Dank je, dank je, dank je!" Roep ik bijna en ik kan me nog net inhouden om hem niet rond de hals te vliegen.
"Morgen kan je al beginnen als je wilt" zegt hij, dit zorgt ervoor dat ik alleen maar breder glimlach.
Ik zeg hem nog gedag en vertrek dan uit het gebouw.
Net voor ik mijn eigen appartementje binnen ga doe ik nog een vreugdedansje.


Een week later
"Breng je die documenten van gisteren nog even?" Vraagt Zayn me voor ik zijn kantoor uitga.
"Tuurlijk" antwoord ik en verlaat zijn kantoor. Ik werk hier nu al een week en ik heb hier echt naar mijn zin. Ik haal de documenten op mijn bureau en ga richting Zayn's kantoor. Als ik binnenkom kijkt hij meteen op.
"Leg hier maar neer" zegt hij en staat op uit zijn grote zwarte leren zetel.
"Ben je het hier al wat gewoon ?" Vraagt hij terwijl hij naar de deur gaat en deze met een zachte klik op slot draait. Lichtjes verbaasd kijk ik hem aan.
"Ja hoor" antwoord ik dan.
Zayn komt dichterbij waardoor ik een paar stapjes achteruit doe en de koude rand van zijn bureau tegen mijn onderrug voel. Hij bekijkt me opnieuw van kop tot teen. Iets wat hij bijna elke keer doet als ik hem zie.
"Heb ik je al verteld dat je echt prachtig bent?" Vraagt hij. Ik voel hoe mijn wangen lichtjes rood kleuren. Zayn komt naar me toe en komt dicht tegen me staan en plaatst zijn handen op zijn bureau, achter me en kijkt recht in mijn ogen. Zijn kastanjebruine ogen kijken me aan en zorgen ervoor dat ik er helemaal in verdrink. Zijn warme adem streelt mijn gezicht. Hij komt dichterbij en plaatst zacht zijn volle lippen op de mijne. Ik schrik me rot van zijn actie. Zayn merkt het en laat me los.
"Sorry"mompelt hij zacht en laat zijn blik toch nog over mijn lippen glijden.
"Geen sorry" fluister ik en zoen hem vol lust terug.
"Jala, je zoent geweldig" fluistert Zayn tegen mijn lippen.
"Volgens mij kan jij nog meer" grom ik zacht tussen onze zoen door.
Zayn's tong speelt een spelletje met de mijne terwijl hij zijn handen onder mijn kont legt en me optilt en me op de bureau zet.
"Zayn" kreun ik zachtjes en haal mijn lippen weg van de zijne.
"Ik kan dit niet doen. Je bent mijn baas" zeg ik.
Zayn kijkt me licht beteuterd aan.
"Voor één keer?" Fluistert hij,
"Alsjeblieft, Jala. Je bent het mooiste en meest sexy meisje dat ik ken. Alsjeblieft?"
Ik zucht stilletjes.
Wat moet ik hier nu tegen beginnen? Eigenlijk is hij helemaal nog niet mis.
Ik plaats mijn handen op zijn borstkas en kom dichterbij.
"Één keer dan." zeg ik en begin hem te zoenen. Onze lippen gaan synchroon en zijn tong vraagt om toestemming. Ik open mijn lippen en meteen spelen onze tongen opnieuw een spelletje met elkaar. Ik glimlach tussen de zoen door. Nooit gedacht dat ik dit zou doen met mijn baas. Zijn handen verdwijnen onder mijn shirt en gaan omhoog richting mijn borsten. Ondertussen prutsen mijn vingers aan de knopen van zijn vest. Hij heeft altijd een kostuum aan, maar zijn das heeft hij thuis gelaten voor vandaag. Zijn vest vind de weg naar de vloer en blijft daar liggen. Zayn houdt even op met zoenen om mijn shirt over mijn hoofd te trekken. Ik pruts de knoopjes van zijn hemd los terwijl zijn lippen mijn nek beroeren en af en toe laat hij zijn tong over mijn huid gaan. Dit zorgt ervoor dat ik alleen maar meer opgewonden raak. Eindelijk is zijn hemd open en laat ik het over zijn schouders glijden. Nu pas merk ik hoeveel tatoeages hij heeft.
"Wauw" fluister ik zacht wanneer ik mijn vingers er laat over glijden.
"Kom hier jij" Zayn tilt me op en ik slaag mijn benen rond zijn middel. Mijn handen vinden de weg naar mijn bh sluiting, die ik al snel open heb, waarna mijn bh op de grond terecht komt. Zachtjes drukt Zayn me tegen de muur. Gelukkig voor mijn rug is de muur niet te hard. Zijn lippen plant hij in mijn nek en gaat zo langzaam naar beneden naar mijn tepels. Zachtjes begint hij er aan te sabbelen. Ik kreun zachtjes door zijn handelingen en voel me steeds meer opgewonden worden.
"Zayn" kreun ik zacht. Hij komt opnieuw omhoog en zoent me vol op de lippen. Ondertussen masseert hij mijn borsten en speelt met mijn keiharde tepels. Ik laat mijn benen los rond zijn middel en wankel even als mijn voeten op de grond staan. De knoop van Zayn's broek is al snel open, gevolgd door zijn broek, die tot op zijn enkels valt. Hij stampt zijn schoenen uit, gevolgd door zijn broek. Terwijl ga ik richting zijn bureau en ga erop zitten.
"Mhh, Jala, je maakt me helemaal gek" gromt hij en komt naar me toe. Met mijn benen wat gespreid zit op het bureau zodat hij tussen mij kan komen staan. Zijn handen, die eerst op mijn knieën lagen vinden hun weg naar boven, onder mijn rok.
"Wacht" fluister ik. Ik open de rits op de zijkant van mijn rok en hef mijn kont wat op zodat hij mijn rok kan uit trekken, wat hij ook maar al te graag doet. Ik kijk hem aan en plaats mijn handen op zijn spannende boxer.
"Jala" kreunt hij zacht.
"Is hier iemand opgewonden?" Zayn knikt. "Zal ik je van je lijden verlossen ?" Opnieuw knikt hij zacht. Ik spring van de bureau en draai ons om zodat Zayn er tegen gedrukt staat. Ik zak door mijn knieën terwijl ik een spoor van kusjes over zijn buik achterlaat. Eens beneden aangekomen stop ik boven zijn boxer en zoen hem daar extra lang. Tergend langzaam doe ik zijn boxer naar beneden. Een grote stevige jongen komt tevoorschijn. Ik wikkel mijn hand er rond en begin te bewegen wat kreunen van Zayn opleveren. Ik zoen zijn onderbuik en zak verder naar beneden en plaats mijn lippen rond zijn eikel. Mijn tong laat ik grote cirkels draaien, maar maak steeds kleinere cirkels. Zayn kreunt en af en toe hoor ik mijn naam ertussen. Ik voel hoe hij gaat komen en stop dan. Ik maak aanstalte om terug omhoog te komen als Zayn zachtjes gromt. Ik plaats opnieuw mijn lippen rond zijn eikel en zuig en zacht aan.
"Oh, Jala, ik-ik kom" kreunt Zayn waarna hij ook klaarkomt. Alles slik ik door en kom dan terug omhoog. Zayn drukt zijn lippen op de mijne en begint over mijn nat slipje te wrijven.
"Jala, je bent nat" merkt hij op. Zachtjes bloos ik. Zayn draait ons om en speelt met de rand van mijn slipje waarna hij deze traag naar beneden trekt. Hij heft me op en ik ga op de bureau zitten. Zayn's handen gaan richting beneden en vind zijn weg tussen mijn lipjes. Hij streelt over mijn clit waardoor ik als een gek begin te kreunen. Dit voelt zo goed. Zayn neemt plaats tussen mijn benen. Ik spreid mijn benen nog meer als ik zijn lippen rond mijn clit voel. Met zijn tong draait hij cirkels en af en toe gaat hij zelfs even bij me binnen. Ik verstijf even als ik een vinger bij me binnen voel komen, maar ontspan al snel terug.
"Zaaayn" grom ik en krom mijn rug als hij nog een vinger bij me binnenbrengt. Hij duwt zijn duim op mijn clit en begint zijn vingers in me te bewegen. Ik laat mijn hoofd in mijn nek zakken en laat me achteruit op zijn bureau zakken.
"Zay-zay, oh my god!" Ik voel mijn orgasme opzetten wanneer Zayn op mijn clit zuigt.
"Oh god!" Ik gil het bijna uit als ik klaar kom. Ik bekom even en ga terug rechtop zitten. Zayn kijkt me grijnzend aan waarna hij me zoent. Ik proef mezelf. Zayn plats zijn handen op mijn heupen wanneer hij bij me binnenkomt. Mijn mond valt open wanneer hij begint te stoten. Steeds sneller en dieper begint hij te stoten. Die gevoel is overheerlijk lekker.
"Oh Zayn" kreun ik en leg mijn armen in zijn nek om hem te zoenen.
Hij duwt me zachtjes achteruit zodat ik op zijn bureau lig. Ik spreid mijn benen nog meer en krom mijn rug waardoor hij dieper bij me binnen kan.
"Jala, ik hou het niet meer" kreun Zayn.
"In me" fluister ik kreunend tegen zijn nek.
Van uit mijn tenen voel ik mijn tweede orgasme opkomen.
"Ik kom" kan ik tussen het gekreun uitbrengen.
Zayn stoot nog steeds diep bij me binnen. Ik gil zijn naam als ik klaar kom en zoen Zayn opnieuw terwijl hij blijft stoten. "Oh, Jala, Ja-" hij schreeuwt, iets dat op mijn naam lijkt en spuit zijn warme goedje diep in me.
Langzaam komt hij uit me en helpt me rechtop zitten.
"Nooit gedacht dat ik dit ooit met mijn baas zou doen" zeg ik waarna ik Zayn nog een lange zoen geef.

Reageer (1)

  • JawaadS

    Goodd!
    perfectt,
    thanksx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen