Foto bij 000

mijn eerste story so do you like it??'x

angel rose jacobs word wakker schat het is je verjaardag!" mmm laat me slapen please mom please..."gaat niet het is je verjaardag je hebt vrij en je vrienden zijn er al,,,
ik mompel wat onverstaanbaars als me moeder al begint te praten. "Oh en lieverd trek iets leuks aan!"jahaa" zeg ik op zoon echte ochten stem en kreun.
ik klik me nachtlampje aan wat eigenlijk overbodig is aangezien mam het gordijn van het raam al open heeft gedaan, en pak me mobiel ik ga op twitter

@littleangelhere: yeaah my faking b-day today but i don't want come out my bed he's my best freind you know?

en send.
jup weetje me bed is zoon heerlijk bed waar je gewoon dag en nacht op wil blijven liggen weetje...? ik wil gewoon niet op staan en als ik onder kom alleen maar horen van vreemde mensen . 'maar kind wat ben je groot geworden!' en dat ze dan weer in je faking wangen gaan knijpen.
dat haat ik zo erg!me moeder nodigt ook altijd van die rijken chieken mensen uit die ik niet eens ken. ik kom ook uit een rijk gezin me vader en moeder zijn ook bijna nooit thuis heb een groten tuin met een skatebaan in me tuin. geen hele grote maar wel eits waar ik goed kan oefenen je weet je.
ik word uit me gedachten gehaald door me moeder onder aan de trap."rose nou schiet op we wachten!" jahaaa ik kom eraan"
ik sta op uit bed en doe heeeel langzaam geloof me zo langzaam als een slak, nee nog slomer,,, dat ben ik zoon naakt slak die zijn zooo cool! ow wacht chit angel wel bij de les blijven. haha les klinkt zo cool als je zomervakantie hebt.
ik pak een jurkje dat achter iets langer is dan voor van. in een lila paars,nu denk je "OMG dat is zeker zoon schatig meisje met bruin haar krullen en lieven kleertjes!!"
'uhmm neee de helft klopt ik heb bruin haar en krullen, mos groenen ogen, en heb voor al hiphop kleren aan. je weet wel niks skinny jeans en een sweater.
ik dans hip hop en skate bord en heb veel jongens vrienden. heb een super lieve grote broer. en maar een beste vriendin, maar die zie ik minder als de jongens waar ik mee om ga..
ik schrik wakker door het geluidje van me Iphone. Twitter,,, juist ik heb vrienden! haha oké die heb ik sowieso wel hoor me sarcasme? nee dan moet je beter gaan lezen.
ik pak me iphone en klik Twitter aan. een nieuwe volger. oké wie? ik klik op het sherm zo dat ik kan zien wie. ik kreig een shok door me heen als ik zie wie.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen