Foto bij 064- Ella

Dit stukje is niet lang, en dat spijt me ook zeer!
Ik heb nu gedaan met de examens (jeeeeej) en heb nu vakantie (nog meer jeeeeej)
deze week ben ik bijna geen enkele dag thuis, dus ik weet niet wanneer ik zal kunnen schrijven (oooown)
maandag vertrek ik voor 10 dagen op kamp (jeeeeeej), dus helemaal geen stukjes (booooeeeeeee)
dan ben ik een 'drukke' week thuis (jeeeeej), met weinig schrijftijd (boooeeeee)
dan ga ik 3 weken op vakantie (jeeeeeeej), dus schrijf ik 3 weken niet (booooeeeeee)
sorry voor dit slechte nieuws
nog veel geluk aan degene die nog school hebben en degene die vakantie hebben: geniet ervan! je hebt het onbetwijfeld verdient!

‘Why would she think that?’ vraag ik ongelovig.
‘She saw me with a girl in the Starbucks.’
‘Who was that girl?’ vraag ik. Ook al denk ik dat Elouise overdrijft.
‘Jenna’, mompelt Harry. ‘She was my best friend in high school. Then she moved to New York. She came back because her father died a week ago. We were talking when Elouise saw us.’
‘You were just talking? No hand holds or anything like that?’ vraag ik om zeker te zijn.
‘Just talking’, zegt Harry beslist.
‘Elouise has to understand that… Did you tell her tha same you told me?’
‘Yes, but it can be…. I mean, maybe she sawsomething else too. I mean, I know she saw that too.’
‘What has she seen, Harry???’
‘She saw me giving Jenna a ring…’ zegt Harry met een onschuldig ondertoontje.
‘Why did you gave her a ring?’ vraag ik verwonderd. Dat slaat nergens op.
‘I didn’t gave it to her. I… It’s a ring for Elouise and I showed it to Jenna to know what she thought about it.’
‘You bought El a ring? Are you going to propose her?’
‘No, just a ring cause I love her.’
‘Oh no, Harry. This isn’t very good.’ Hij laat zich op zijn bed vallen en zucht. Ik denk na. Hoe krijg ik Elouise zover dat ze met Harry praat? Ik zou ze samen ergens kunnen opsluiten, maar dat is cliché en niet mijn stijl. Ik zou Elouise kunnen vastbinden, maar dat klinkt iets te gewelddadig. O lieve help, Ella, je zal alles moeten oplossen!

‘Jasmien, ik verzeker je: dit wordt niet gemakkelijk!’ Ik vertelde net het hele verhaal aan Jasmien en Liam. Liam is even weg, ik heb geen flauw idee waarheen, maar ik heb echt een oplossing nodig.
‘Het is ingewikkeld, maar waarom praat je niet eens eerst met Elouise? Luister naar haar kant van het verhaal. Je ging meteen naar Harry en nu wil je een oplossing. Denk je niet dat je vriendin ook wat nood aan je heeft?’
‘Ik weet wat ik moet weten. Oké, Elouise zag dingen die in de verkeerde richting wijzen, maar in een verhaal van dit scenario, heb je alleen de kant met de meeste waarheid nodig.’
‘Ik heb het niet perse op haar kant van het verhaal. Elouise heeft je ook nodig om haar te troosten. Jij bent nog altijd haar beste vriendin van de vijf, zes met mij erbij.’ Ik denk na over deze woorden en veer recht. Natuurlijk! Ik was zodanig bezig met Harry en die oplossing, dat ik Elouise ben vergeten. Ik spurt naar de deur en neem mijn jas en tas onderweg mee.

Reageer (2)

  • Merry10002Xx

    Kamp hé. Juist me ne clifhanger? Vergeet dien boek nie!

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Omg..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen