nieuw hoofdstukje

Meghan Paige Bluelake

We zaten te praten in de trein, toen er een jongen met blond haar de deur open deed en twee bodyguards bij zich had. Ik fluisterde tegen Hermelien: Is het normaal om bodyguards te hebben op Zweinstein. Hermelien barste in lachen uit en de jongen keek onze kant uit. Hij keek weer naar harry en harry zei; hadden we je uitgenodigd Malfidus? Was je van plan je in te schrijven Wemel? Wou je een poging doen om je familie eindelijk eens een beetje uit de anonimiteit te halen?, zei de jongen die blijkbaar Malifus heette. Waar heb je het over malifidus, snauwde Ron. Potje gaat zich natuurlijk wel inschrijven he? ging malifidus door. Sorry hoor maar wie noemt zijn kind nou van voornaam Malfidus, Vroeg ik. Ron en Harry kregen de slappe lach en Hermelien deed snel haar hand voor haar mond om haar lach tegen te houden. Malfidus keek mijn kant op en zei: Ik heet Draco, Draco Malfidus. Dit keer was het mijn beurt om mijn lach op te houden. Oké fijn kennis te maken Draco, zei ik terwijl ik mijn lachen moest inhouden. Draco keek me geïriteerd aan en zei: je moet oppassen voor de mensen met wie je om gaat, je kan zo de verkeerde keuzes maken. Hij draaide zich om en hij en z'n bodyguards liepen weg. Ja en omgaan met iemand die Draco heet is geen verkeerde keuze. Harry, Ron en Hermelien die net waren opgehouden met lachen proesten het weer uit. Er kwam een tweeling binnen met rood haar. We hoorden dat iemand hier Malfidus belachelijk had gemaakt en omdat jij de enige bent die niet zowat over de grond rolt van het lachen denken we dat jij die gene bent, zeiden ze precies tegelijk. Mijn mond viel open en ik zei: Hoe doen jullie dat en wie zijn jullie? Wij zijn Fred.. zei de ene en de andere maakte zijn zin af ..en George Wemel. Ah dus jullie zijn familie van Ronald, zei ik. Jupp, zei Fred wij zijn de grote broers van RonniePonnie. Ron hielp absurpt op met lachen en keek ze boos aan. Fred ging aan de ene kant zitten en George aan de andere kant. Nog even en dan zijn we bij zweinstein.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen