Tara en Heleen zijn fan van de Nederlandse boyband Mainstreet

Bij Heleen thuis:


Heleen sprint de trap af. 'Gelukkig, jullie kijken rtl boulevard' zegt Heleen en ploft op de blauwe sofa.
'Sinds wanneer interesseert je dat ? Je vindt het toch een doelloos progamma ?' vraagt haar vader terwijl hij naar zijn moeder kijkt die verrast kijkt. ' Ja, maar Tara zei dat ik het moest zien' zegt Heleen snel, ze moet dit zien ! Haar moeder zet haar kopje met thee op tafel. 'Laat me raden Mainstreet ?' zegt haar moeder. 'Jaaa, hoe weet jij dat ?' vraagt Heleen. Haar moeder staat op en geeft een aai over haar bol. 'Dat was niet te missen toen je dat schreeuwend aan telefoon zei, ook iets te drinken?' Zonder antwoord te krijgen loopt haar moeder naar de keuken en pakt een blikje cola. 'Ik heb trouwens met de vader van Tara gebeld ze mag' zegt haar vader tegen Heleens moeder die er weer aan komt. 'Mooi' zegt ze snel en gaat zitten. 'Wat mag Tara?' vraagt Heleen nieuwsgierig. 'Iets voor je verjaardag' zegt haar moeder die haar boek wilt pakken. 'Wat gaan we doen dan ?' zegt Heleen. Haar moeder gaat goed zitten. 'Je vader en ik hebben besloten dat je naar het concert mag van Mainstreet' zegt haar moeder kalm. Het geschreeuw van haar dochter horen de buren. 'Moet je niet naar rtl boulevard kijken?' zegt haar vader. 'Ik kijk wel op uitzending gemist ik ga kijken of Tara nog online is op msn' terwijl Heleen dit zegt vliegt ze naar boven. Ja hoor ze is nog online denkt Heleen.

Heleen: Heey Geakk !
Tara: haaii ^^
Heleen: Alles goed ?

Ik moet dit snel en apart zeggen denkt Heleen.

Tara: ja hoor, moest alleen naar me tante. Ik typ wel ff hele verhaal, lol.
Heleen: HO WACHT , ik heb wat coolerds te vertellenn, iets heeeel belangrijks voor Mainiac's.
Tara: Waat ? VERTEEL ! Gaat het over Nils ?
Heleen: OOK
Tara: Oke , nu moet/wil ik het weten !
Heleen: Wij gaan over 3 weken naar hun concert..
Tara: OMGHOSIE MEEN JE DEEZ?!
Heleen: jah ^^
Tara: Wacht, dit is toch ook niet bananasplit he ? This reall ?
Heleen: JAAH !!
--

Reageer (2)

  • ohlizzje

    snel verder plz super verhaal! xx (+abbo)

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    Ga je nog verder ? xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen