19: Old friends - Meet the Kazekage
Desert: Engels voor woestijn
The Sand village
Gaara zat in de stoel van de baas van the hidden sand village , de stoel van de Kazekage. Toen Gaara's vader enkele jaren geleden vermoord was zat het dorp Suna zonder leider , na een aantal leider loze jaren had de bevolking van Suna besloten om een stemming te houden , Gaara was gewonnen en zo tot Kazekage gekroond. Nu zat hij in de Kazekage kamer bij een paar van de Suna shinobi. 'En wie heeft jullie aangevallen?' vroeg Gaara. 'Een jonge met wit haar en scherpe tanden heer.' zei de ene. 'Ja en er kwam ook nog een grote met oranje haar bij.' voegde de andere er aan toe. 'Hm..' gromde Gaara en hij vouwde zijn handen samen en hield ze voor zijn mond. 'Oké zoek een paar van onze beste leden uit en ga achter hen aan , neem deze vogel mee en stuur me een bericht als jullie iets raar zien.' beval Gaara ; de ninja's gingen weg om hun missie uit te voeren. 'Wat zit je dwars Gaara?' vroeg Temari de zus en nu ook lijfwacht van de Kazekage net als haar broer Kankuro die ook Gaara's lijfwacht was geworden. 'Ik kreeg kort geleden een bericht aan van een paar konoha sensei's.' zei Gaara. 'Bedoel je die hier onlangs een missie hebben afgemaakt?' vroeg Temari. 'Inderdaad.' bevestigde Gaara. 'En wat stond er in als ik dat mag weten?' vroeg ze. 'Ze zijn aan gevallen door mensen die aan onze ninja's hun beschrijving voldoen.' zei hij. 'Dus?' vroeg Temari die het nog niet helemaal snapte. 'Wel nu komt het ,' begon Gaara. 'Sasuke Uchiha was bij hen!' zei hij en hij zag Temari's angstige blik . 'Maar dan ...' begon ze. 'Inderdaad ik ben dom geweest en heb een paar van onze mannen de dood ingestuurd. 'Dat bedoel ik niet Gaara ! Ik zag Kankuro net op de gang voor ik binnen kwam en hij zei dat hij mee ging.' Gaara bevroor van angst. 'Broer ...' fluisterde hij. 'Wat heb ik gedaan?!' riep Gaara. 'Rustig maar Gaara , als we snel zijn kunnen we ze nog in halen.' zei ze. 'Oké ga jij al achter hem aan ik moet nog iets doen , probeer Sasuke niet meteen af te maken!' beval hij en liep weg. 'Wat? Wacht Gaara ....! Waarom?!'
Hidden sand village , desert
Sasuke en de rest van het team Hebi stonden met hun schoenen in het warme en mulle zand van de woestijn. Ze zagen een stofwolk hun kant op komen. 'Een zand storm?' vroeg Suigetsu. 'Gewoon wat stof dat opwaait.' dacht Jugo luidop. 'Neen,' zei Sasuke koeltjes ,' Onze vijand!' De stof wolk naderde hen snel , na enkele seconden konden ze hun tegenstander al zien. 'Gewone Suna shinobi.' lachte Suigetsu en hij trok zijn zwaard. 'Sugetsu ga weg!' zei Sasuke. 'Wat , nooit ik ben je eerste team lid!' protesteerde hij. 'Zo bedoelde ik het niet ga hier weg je bent gemaakt van water en we bevinden ons in een woestijn en daarbij was je tijdens het vorige gevecht al uitgeteld en dat heb je niet eens mee gedaan!' zonder nog te protesteren ging hij weg. 'Een van hen draacht een groot pakket op zijn rug.' merkte Jugo op. 'Kankuro ..!' grijnsde Sasuke.
Kazekage room
Er kwam een vogel aan in de kamer. 'Het bericht van Sunade , eindelijk .' zei Gaara en las het bericht. 'Hmm , dus toch , en je belofte aan Naruto dan? Wel ik zal Sasuke niet proberen te doden maar op zen minst buiten strijd zetten!'
Reageer (1)
Whoop whoop
1 decennium geledenSnel verder please