Foto bij Larry Stylinson ~ Secret crush ~ 16+

Requested by whoahlarry

Vanuit mijn kamer kijk ik door het raam naar mijn twee jaar oudere buurjongen, Louis. Hij zit in de tuin, koptelefoon op, telefoon in zijn ene hand en een blikje drinken in zijn andere hand. Alles aan de jongen is werkelijk prachtig. Zijn warrige, bruine lokken. Zijn lichtblauw ogen die vrolijk twinkelen als hij lacht of een leuk verhaal verteld. Zijn lippen zijn ietsjes smal maar lichtroze en zien er werkelijk prachtig uit. Ik zou er alles voor over hebben om zijn lippen op de mijne te voelen. Ja, ik was smoor verliefd op hem. Al een lange tijd en eindelijk had ik de moed gekregen om hem te vertellen wat ik voor hem voel. Ik had net zolang gewacht totdat zijn ouders weg waren gegaan. Ik wou me niet voor gek zetten. Eerlijk gezegd had ik geen idee of ik een kans had. Ik was niet speciaal. Mijn bruine krullen wouden nooit helemaal in model komen. Mijn ogen waren apart en leken soms lichter of donkerder te worden. Ik beet veel te vaak op mijn lip en mijn kleding stijl was niet bijzonder. Met moeite scheur ik mijn ogen van het raam weg en loop weg, mijn kamer uit, de trap af en door de achterdeur de tuin in. Ik loop door het hekje in en loop naar de tuin van Louis. Hij kijkt op en zwaait naar me. Ik zwaai terug met een lieve glimlach. Ik open het tuinhekje en loop naar hem toe. Hij zet zijn koptelefoon af. 'Hey,' zeg ik glimlachend en plof naast hem neer. Zenuwachtig vouw ik mijn handen in elkaar en bijt op mijn lip. 'Hi,''' antwoord hij glimlachend. 'Alles goed?' Ik knik eventjes. 'Jawel.. alleen..' Ik bijt harder op mijn lip en slik eventjes. 'Wat is er?' Vraagt hij. 'Ik.. moet je wat vertellen.' Hij trekt zijn wenkbrauwen op, 'wat dan?' Hard bijt ik op mijn lip. 'Ik..' zenuwachtig sla ik mijn ogen neer en staar naar mijn handen die opeens gigantisch interessant waren. 'Ik.. heb gevoelens voor je, Louis..' Er valt een stilte en voorzichtig kijk ik op. Louis kijkt me verrast aan. 'Gevoelens.. voor mij?' Langzaam knik ik. ''Ja..' fluister ik en sla mijn ogen neer. 'Ik snap het als je me nu haat. Ik ben toch niet leuk genoeg. I-' Mijn gemompel word onderbroken door een paar zachte lippen. Een paar seconden blijf ik verstijfd zitten totdat ik langzaam mee begin te zoenen. Ik leg mijn handen in zijn hals en glimlach tegen zijn lippen. Voorzichtig open ik mijn lippen een beetje en laat mijn tong zijn mond in glijden. Louis kruipt op mijn schoot en zoent gewillig mee.

Na een tijdje laat ik zijn lippen los en kijk hem aan. Een grijns verschijnt op mijn lippen en hij drukt zijn lippen in mijn hals. Ik kreun zachtjes en vouw mijn handen in zijn haar. Zijn lippen beroeren de gevoelige huid in mijn hals en ik kreun genietend. 'My room?' fluistert hij grijnzend in mijn oor. Hevig knik en kijk hem gewillig aan. Hij springt van mijn schoot af en pakt mijn hand vast. Hij trekt me mee naar binnen en ik volg hem. We rennen de trap om, een kamer in. Gemakkelijk duw ik hem tegen de muur en druk mijn lippen weer op de zijne .Gelijk zoent hij mee. Even laat ik hem los en trek zijn shirt over zijn hoofd. Goedkeurend laat ik mijn ogen over zijn lichaam glijden en grijns breed.. Al snel volgt mijn shirt. Even bijt ik op mijn onderlip maar zijn blik zegt genoeg. Hij duwt me achterover en ik laat me op bed vallen. Gelijk trek ik hem boven op me en druk mijn lippen weer ruw op de zijne. Zijn handen verkennen elk plekje op mijn bovenlichaam. Ik stop de zoen en draai ons om. Grijnzend kijk ik op de iets oudere jongen neer en druk mijn lippen in zijn hals. Als ik een zachte kreun hoor grijns ik tevreden. Heerlijk dat ik dat voor elkaar kan krijgen. Ik verplaats mijn lippen steeds een stukje lager. Op zijn hals, zijn sleutelbeen, zijn borstkas tot aan zijn onderbuik. Ik lik gewillig over mijn lippen en knoop zijn broek los. 'Hurry,' smeekt Louis, verlangend naar genot. Ik trek zijn broek en boxer in een keer naar beneden. Goedkeurend grijns ik en laat mijn hand over zijn erectie glijden. Hij kreunt genietend en ik grijns breed. Met mijn groene ogen kijk ik hem onschuldig aan als ik hem in mijn hand neemt. Ik druk mijn lippen op zijn eikel en hoor hem kreunen. 'H-harry,' kreunt hij zachtjes en ongeduldig. Ik grijns breed en neem hem langzaam in mijn mond. Luide kreunen verlaten zijn lippen als ik mijn hoofd op en neer beweeg. Met mijn tong beroer ik elk gevoelig plekje wat verschillende kreunen bij Louis vrijlaat. Ik grijns tevreden. 'Ik.. Ha-Harry,' kreunt hij zachtjes. Ik blijf gewoon doorgaan en grijns lichtjes als hij klaarkomt. Met moeite slik ik alles door en lik de druppels van mijn mondhoeken. Mm, dat smaakt niet eens zo slecht. Ik kruip naar boven en druk een kus op Louis lippen. Hijgend draait hij me om en knoopt mijn broek in een simpele beweging los. Hij trekt hem uit en gooit hem op de grond. Zachtjes drukt hij zijn lippen op de bobbel in mijn boxer en ik kreun hard. Oh god, wat doet hij met me? 'Please,' smeek ik zachtjes. Als hij mijn boxer naar beneden trekt zucht ik opgelucht. Veel beter. Langzaam neemt hij mijn erectie in zijn hand. Ik kreun genietend en druk mijn heupen omhoog. Al snel beweegt hij zijn hand in een hevig tempo. Kreunen verlaten mijn mond en ik knijp mijn ogen dicht. Dit ga ik niet lang volhouden. 'Lo -ah- Lou,' kreun ik genietend en voel zijn lippen tegen mijn eikel aan. Ik hap genietend naar adem. Als hij hem helemaal in zijn mond neemt hou ik hem niet meer. Met een luide kreun kom ik klaar. Hij slikt met moeite alles door en grijnst naar me.

Rustig komt hij naast me liggen en legt zijn arm om me heen. Ik nestel me tegen hem aan en vouw mijn armen om hem heen, 'Dat was geweldig,' mompel ik zachtjes en druk een kusje op zijn zachte, bruine haren die behoorlijk door de war zaten. 'Inderdaad,' mompelt Louis instemmend en ik glimlach breed. Ik gaap zachtjes. 'Nawh, is kleine Harry moe?' Plaagt Louis me en prik in zijn zij. Ik mag dan wel twee jaar jonger zijn maar ik was wel langer dan hem. 'Wie is hier nou klein?' Hij lacht zachtjes en drukt een kus op zijn lippen. Ik knuffel hem zachtjes en voel zijn hoofd op mijn schouder. Al gauw leg ik mijn hoofd tegen de zijne en glimlach tevreden. 'Ik hou van je Harry,' mompelt Louis zachtjes en sluit zijn ogen. 'Ik hou ook van jou,' fluister ik zachtjes. 'Heel erg veel.'

-
Sorry, sorry, sorry, sorry dat het zo lang duurde. Ik had het druk en nouja. Ik hoop dat het alsnog goed is. De volgende komt sneller, dat beloof ik!

Reageer (5)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen