Foto bij Ziall Moran ~ Just the way you are ~ 16+

Requested by jadirah !

Vrolijk loop ik door het park. Mijn ogen laat ik over alle vrolijk gekleurde bloemen kijken. Ik loop er naar toe en pluk een van de bloemen. Ik glimlach eventjes en ruik er aan. Mm.. Ik glimlach en gooi het bloemetje in het water. Ik volg het met mijn ogen. Mijn spiegelbeeld is zichtbaar in het water. Op mijn geblondeerde haren staat een vrolijk bloemenkroontje, ik draag een licht grijs shirt met een vrolijke print en een lichte skinny jeans. Mijn witte supra's maken mijn look af. Ik draai me glimlachend om en loop verder. Mijn ogen vallen op de speeltuin verderop, aan de andere kant van het meer. Eventjes glimlach ik maar dat verdwijnt al gauw als ik voel hoe ik tegen iemand op bots. Nog net op tijd word ik opgevangen. Voorzichtig kijk ik op. Mijn stralende blauwe ogen kijken recht in een paar hazelnoot bruine ogen. Hard bijt ik op mijn onderlip en kijk verder. De jongen heeft ravenzwarte haren, zijn armen zijn volledig bedekt met tattoo's, hij draagt een zwarte tanktop met een logo van een of andere band er op, een zwarte jeans en een zwart shirt. Om zijn linkerarm zitten verschillende armbanden waar ook niet echt veel kleur op te bekennen is. 'Sorry,' zegt de jongen. Zijn stem verbaasd me. 'Het maakt niet uit,' antwoord ik met een vrolijke glimlach. Ik word recht gezet. De jongen is wat langer dan mij en kijkt me glimlachend aan. 'Ik ben Zayn,' zegt hij terwijl hij zijn hand naar me uitsteekt. Ik pak hem aan en glimlach eventjes. 'Niall,' antwoord ik met een lieve glimlach. Mijn ogen twinkelen vrolijk. Iets langer dan normaal hou ik zijn hand vast en laat hem dan met tegenzin los. ' Mooie naam,' zegt Zayn met een glimlach en een kleine knipoog. Lief kijk ik hem aan. 'Dankje,' hij begleid me naar een bankje en ik ga zitten. Al gauw ploft hij naast me neer. 'Dus.. vertel is wat over jezelf.'

Een paar uur laten zaten Zayn en ik nog steeds lachend op het bankje. Ondertussen was het al aan het schemeren en de eerste stralende sterren verschenen aan de hemel. We zaten hier dan ook al best lang. Zayn was echt een leuke jongen. We hebben het over van alles gehad. Onze hobby's, muziek, zijn tattoo's, school.. Alles wat je maar kan bedenken en het klikte echt gigantisch goed. Ik schrik op als ik mijn mobiel voel trillen in mijn broekzak. Ik vis hem er uit en open het smsje. Mijn moeder.. Ze vroeg zich af waar ik bleef. Ik draai me weer naar Zayn. 'Ik moet gaan,' zeg ik wat treurig. Het liefst blijf ik hier nog veel langer. Zayn knikt, 'zie ik je morgen?' Hevig knik ik. Mijn bloemenkroontje schuif ik snel weer wat beter over mijn blonde lokken. 'Uhm.. hier om één uur?' Ik knik eventjes. 'Is goed, wat gaan we doen?' Bedenkelijk kijkt hij me aan, 'voetbal?' Een grijns verschijnt rond mijn lippen. 'Is goed,' ik sta op en geef Zayn een vluchtige knuffel. 'Tot morgen,' zeg ik vrolijk en loop weg. Al gauw stap ik het park uit en loop door naar mijn huis. Het was maar ongeveer tien minuten van het park vandaan. Logisch dat ik er vaak kwam. Daarnaast was het ook gewoon rustig en kwam ik er ook vaak om muziek te luisteren, een boek te lezen, huiswerk te maken of gewoon is na te denken. Ik open de voordeur en stap naar binnen. Mijn moeder komt haast gelijk naar me toe. 'Waar was je?" Vraagt ze bezorgd. 'Oh, gewoon in het park.' Zeg ik en loop naar de keuken. Ik gris een zak chips uit een kastje en een blikje cola uit de koelkast waarna ik naar boven loop. Ik kan nu al niet wachten om Zayn weer te zien.


De volgende dag loop ik om iets over één het park in. Het grind kraakt onder mijn witte supra's. Dit keer droeg ik een beige jeans, een zwart shit met een vrolijk gekleurde print en natuurlijk mijn bloemenkrans. Ik veeg een plukje haar achter mijn oor en zie Zayn al staan. Met een vrolijke glimlach loop ik naar hem toe. 'Hey,'' zeg ik vrolijk en grijns als ik de voetbal onder zijn voet zie. 'Hey,' hij geeft me een vluchtige knuffel en ik glimlach. Zijn ravenzwarte haren zitten omhoog in een kuif, hij draagt een zwart shirt, donkere jeans en donkere schoenen. Zijn tattoos maken het plaatje af. Hij grijnst. 'Ready?" vraagt hij, knikkend naar de voetbal. Ik knik. 'Ofcourse.' Al snel begint hij te rennen. Ik grijns en ren hem achterna. In een simpele beweging tik ik de bal weg. Ik ren de andere kant op met Zayn op mijn hielen. Grijnzend stop ik en hou de bal stevig onder mijn voet geklemd. Hij doet wat stapjes naar voren net zo lang totdat hij haast tegen me aanstaat. 'Mmm,' hij probeert de bal weg te tikken maar ik rol hem gauw over naar mijn andere voet. Ik kijk hem aan en bijt zachtjes op zijn onderlip als hij terug staart met zijn hazelnoot bruine ogen. Hij komt ietsjes dichterbij en ik hou mijn adem in. Hij geeft me een speelse knipoog en likt langzaam over zijn volle lippen. Wauw.. Ik schrik op als ik voel hoe de bal onder mijn voet vandaan word getrapt. Mmm.. dat was sneaky. Ik ren hem achterna en hoor hem zacht grinniken. Wacht maar.. ik haal hem in en draai me naar hem toe. Ik grijns als hij me aankijkt. Ik loop hop hem af en trek hem aan zijn shirt tegen me aan. Het kreukt maar dat is het laatste wat me nu kan interesseren. Mijn lippen breng ik naar zijn oor terwijl hij met grote ogen afwacht. 'Mm Zayn,' fluister ik er speels in en druk een kusje op zijn oorlel. Een genietende zucht rolt over mijn lippen. Ik grijns breed, laat hem los en pak de bal van hem af. Snel ren ik weg. Al snel hoor ik zijn nadere voetstappen. Twee sterke, gespierde armen worden om me heen geslagen. Een giechel rolt over mijn lippen en ik voel mijn wangen lichtjes roze kleuren. Al snel voel ik twee paar zachte lippen op mijn kaaklijn. Een tintelend gevoel blijft achter als hij ze weghaalt en ze verplaatst naar mijn nek. Ik voel hoe hij het bloed naar boven zuigt en ik kreun zachtjes. Ik wil me omdraaien in zijn armen maar hij heeft me alweer los gelaten en de bal afgepakt. Ik vloek onhoorbaar en draai me om. Zo snel mogelijk ren ik hem achterna en leg mijn handen op zijn heupen. Ik draai hem om en kijk hem grijnzend aan. Zachtjes druk ik mijn onderlichaam een paar keer tegen de zijne. Ik lik over mijn lippen en geef hem een verleidelijke knipoog voordat ik de bal afpak en langzaam naar achteren loop. Met een speelse blik in mijn ogen wenk ik hem. Grijnzend komt hij op me afgelopen. Voordat ik het weet heeft hij me tegen een boom geduwd. Zijn bruine ogen boren zich in mijn blauwe. Zachtjes bijt ik op mijn onderlip als hij zijn heupen tegen de mijne duwt. Hij grijpt mijn shirt vast, trekt me iets wat naar hem toe en drukt zijn lippen op de mijne. Gewillig zoen ik hem mee. Ik schop de bal weg en vouw mijn handen in zijn haar. Al snel voel ik hoe zijn tong over mijn onderlip glijd. Ik open mijn mond een stukje en laat mijn tong een wild spel spelen met de zijne. Mijn handen strelen ruw door zijn haar en ik trek hem nog dichter tegen me aan. Door ademnood moet ik de zoen verbreken. Grijnzend kijk ik hem aan en voel hoe zijn lippen zich in mijn nek plaatsen. Hij bijt er zachtjes, likt aan de overgevoelige huid en zuigt het bloed naar boven. Een zachte kreun rolt over mijn lippen en ik druk zijn hoofd in mijn nek. Mijn ogen sluit ik genietend. Ik voel zijn handen op mijn heupen en word mee getrokken. Even open ik mijn ogen en grijns als Zayn me de bosjes induwt. Ik word op de grond geduwd en trek Zayn aan zijn shirt boven op me. Al gauw vinden onze lippen elkaar weer en zijn we verwikkeld in een vurig spel.

Mijn vingertoppen vinden al gauw hun weg onder Zayn's shirt. Ik streel zijn gespierde borst en grijns. Eventjes onderbreek ik de zoen en trek zijn shirt over mijn hoofd. Mijn ogen laat ik bewonderend en goedkeurend over zijn getatoeëerde gespierde borst glijden. Oh wauw.. Ik lik langs mijn lippen en druk ze daarna weer op de zijne. Ik laat mijn vingertoppen elk plekje van zijn bovenlichaam onderzoeken. ik volg de lijnen van zijn tattoo's, streel zijn onderbuik om vervolgens aan te komen bij de rand van zijn broek. Ik laat mijn handen naar zijn kont glijden en stop ze in zijn kontzakken. Zachtjes knijp ik er in en grijns tevreden als ik een genietend geluidje uit Zayn's mond hoor. Hij stopt de zoen en trekt mijn shirt over mijn hoofd. Zijn ogen glijden goedkeurend over mijn bovenlichaam en ik bijt op mijn onderlip. Zijn lippen drukt hij in mijn nek, door naar mijn sleutelbeen en vinden zo langzaam zijn weg naar beneden. Genietende zuchten rollen over mijn lippen en ik sluit mijn ogen. Ik voel zijn handen wriemelen aan mijn broeksknoop en ik bijt op mijn lip. Als hij hem los heeft trekt hij hem naar beneden en legt hem ergens neer. Dit keer voel ik zijn lippen op mijn bovenbeen, steeds verder naar boven. Een zachte kreunt rolt over mijn lippen als hij zijn tanden in de zachte stof van mijn boxer zet. Langzaam trekt hij hem op die manier naar beneden. Ik open mijn ogen en kijk naar Zayn. Verlekkerd kijkt hij naar mijn inmiddels opgekomen erectie. Zijn handen glijden over mijn bovenbeen en ik grom gefrustreerd. 'Wat is er, Niall?' Met gespeelde onschuld kijkt hij me aan. 'Alsof je niet weet wat er is,' sis ik zachtjes en voel zijn vingertoppen zachtjes tegen mijn erectie. 'Mm..' Grijnzend sluit hij zijn hand om mijn erectie. Een zachte kreun rolt over mijn lippen. Langzaam beweegt hij zijn hand op en neer. 'Meer,' murmel ik genietend en hol mijn rug van genot. Ik knijp mijn ogen dicht en kreun zachtjes. Als ik zijn lippen op mijn eikel voel sper ik mijn ogen wijd open. Ik kreun genietend en druk mijn heupen omhoog. Langzaam neemt Zayn hem in zijn mond. Ik bijt op mijn lip en kreun zachtjes. Ik leg mijn handen in zijn haar en druk hem meer naar beneden. Met mijn heupen kom ik zijn bewegingen tegemoet terwijl zachte kreunen over mijn lippen rollen. Ik knijp mijn ogen weer dicht en hap naar adem. Zijn handen legt hij op mijn kont. Zijn vingertoppen beroeren elk plekje en het maakt het niet makkelijker. 'Z-Zayn..' kreun ik hakkelend terwijl hij zijn hoofd steeds sneller beweegt. Zijn tong raakt elk gevoelig plekje. Mijn adem versnelt als ik voel hoe zijn vinger zachtjes naar binnen glijd. Ik slak een harde kreun en ik voel Zayn grijnzen. 'Sst love, we zijn in het park,' murmelt hij terwijl hij steeds sneller gaat. Ik grom en probeer me in te houden. Zijn vinger dringt langzaam verder naar binnen en ik hap naar adem. Ik druk mijn heupen omhoog. 'Z-zayn.. ik..-ah.. m-meer..' kreun ik zachtjes en voel hoe er langzaam een tweede vinger bijkomt. Ik hap moeilijk naar adem en kan een luide kreun niet inhouden. Zo dichtbij... 'Ik...' breng ik tussen mijn zachte kreunen uit. 'Bijna..' Zayn laat mijn overgevoelige erectie uit zijn mond glijden. 'Zayn..' grom ik gefrustreerd en smekend. Ik druk mijn heupen omhoog maar hij komt niet terug. 'Ik ben nog niet klaar met je.'' Hij laat zijn vingers eruit glijden en ik kreun zachtjes. Hij knoopt zijn eigen broek los en stapt er uit, zijn boxer trekt hij ook naar beneden. 'Draai om,' gewillig doe ik wat hij zegt en duw mijn kont wat omhoog. 'Mm.. zo gewillig,' mompelt Zayn en ik voel zijn handen op zijn heupen. Langzaam dringt hij naar binnen. 'Mm.. Za-Zayn..' kreun ik genietend als teken dat hij door moet gaan. Ik steun op mijn armen en voel hoe hij steeds sneller begint te stoten. Kreunen vullen de stilte, onze ademhalingen versnellen en het zweet druppelt langzaam van mijn voorhoofd. 'Snel-ler..' kreun ik dwingend en gooi mijn hoofd naar achteren. 'As you wish,' brengt Zayn uit tussen de verschillende kreunen en begint sneller te stoten. Mijn kreunen worden steeds luider naar mate ik mijn hoogtepunt bereik. Ik druk mijn hoofd tegen mijn arm en kreun gedempt. Ik voel Zayn's nagels hard drukken in mijn heupen en ik slaak een kreun. 'B-bijna,' kreun ik genietend en bijt hard op mijn lip. Met moeite probeer ik het in te houden maar het lukt niet meer. Luid Zayn's naam kreunend kom ik klaar. Mijn ogen knijp ik dicht en ik hap naar adem. Een zachte kreun verlaat mijn mond als ik voel hoe Zayn in me klaarkomt. Langzaam gaat hij uit me en zakt naast me neer. Hijgend ga ik liggen en draai me op mijn rug. Ik draai mijn hoofd naar Zayn en glimlach zwakjes. Hij glimlacht terug en veegt een nat plukje haar achter mijn oor. Hij drukt zijn lippen kort op de mijne en ik kruip wat meer tegen hem aan. 'Het was geweldig,' murmelt hij zachtjes. Ik knik instemmend. 'Ja,' fluister ik terwijl er een gaap uit mijn mond ontsnapt. Zayn grinnikt eventjes en drukt me tegen zich aan.

Ons knuffel momentje werd na een paar minuten al verstoord. 'Zayn?' Weerklinkt een onbekende jongens stem. Ik bijt hard op mijn lip. Het klinkt angstig dichtbij. 'Shit,' mompelt Zayn net iets te hard en maakt zich los. Snel grijpt hij zijn kleding bij elkaar, ik volg zijn voorbeeld. Net als ik mijn broek dicht geknoopt heb en mijn shirt over mijn hoofd wilt trekken worden de bosjes opzij geduwd. Ik kijk op en zie drie jongens staan. Alle drie onder de tattoo's. Ze hebben dezelfde stijl als Zayn. Mijn ogen schieten naar hem. Hij staat daar met zijn shirt half over zijn hoofd heen getrokken. 'Wat doen jullie hier?' Mompelt hij terwijl hij naar de jongens kijkt. Snel trek ik mijn shirt over mijn hoofd en zet mijn blloemenkroontje beter op mijn hoofd. 'Oh gewoon..' zegt een van de jongens grijnzend. Hun ogen gaan naar mij toe. 'Wie is dat?' Vraagt een van hun met een frons. Zayn helpt me overeind en pakt zijn hand. 'Dit is Niall, Niall dit zijn Louis, Liam en Harry.' Hij wijst ze aan. Eventjes glimlach ik. 'Hey,' zeg ik vrolijk. Louis kijkt me afkeurend aan, Harry rolt met zijn ogen en Liam mompelt iets wat lijkt op hou je mond. Ik sla mijn ogen neer en staar naar mijn schoenen. Zayn trekt me tegen zich aan. 'Wat doet hij bij je?' Vraagt Harry afkeurend. 'Wij eh..' hij kijkt me aan. Ik slik en kijk terug. Wat moet je daar nu op zeggen? Ja, we hebben het net gedaan in de bosjes? Natuurlijk... 'Je gaat toch niet zeggen dat je echt net met hém..' Liam maakt zijn zin niet af. 'Dan zeg ik het toch niet?''Hoor ik Zayn zeggen en ik slik. 'Zayn.. kijk dan naar hem.' Murmelt Louis geïrriteerd. Ik kijk naar mijn schoenen. 'Hou je mond,' snauwt Zayn en legt zijn arm om mijn middel. 'Ik beslis zelf wel met wie ik wat doe en als jullie dat niet aanstaat gaan jullie maar weg.' Hij kijkt fel uit zijn bruine ogen. Liam zucht. 'Natuurlijk Zayn.. ga maar lekker met die idioot rondhangen.' Samen met Louis en Harry draait hij zich om en loopt weg. Stil staar ik ze na. 'Sorry voor hun..' hoor ik naast me. Ik kijk op. 'Je kan er niets aandoen,'' zeg ik met een zwak glimlachje en probeer zoals altijd positief te blijven. 'Je moet je niet te veel van hun aantrekken. Ze hebben het nooit zo op mensen die anders zijn dan zichzelf.' Ik knik eventjes en word in een knuffel getrokken. Ik vouw mijn armen om zijn nek en leg mijn hoofd tegen zijn borst. 'Je moet niets geloven van wat ze zeggen.' Hoor ik Zayn zachtjes zeggen. 'Doe ik niet,' antwoord ik met een kleine glimlach. '.. want je bent perfect,' maakt hij de zin af in mijn oor, voordat hij mijn hoofd op tilt en een zachte kus op mijn lippen drukt.

Reageer (5)

  • littlelight

    awh cute

    1 decennium geleden
  • xDeletedx

    Wtf Haz Lou Liam -_-

    Zayn je bent lief <3

    1 decennium geleden
  • Mozzarella

    supercute!

    1 decennium geleden
  • Unfocused

    n'awhh ;3

    1 decennium geleden
  • Javes

    omg AWH dit is zo schatty really awhhhhhh

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen