Your world is my world. (Justin Bieber) 4
Justin POV;
`Een beloning?’ vroeg ze verbaasd. `Jhaa dat stond op onze poster dat degene die Sam vond een beloning kreeg.’ Antwoordde je. Ze lachte `Nee, ik hoef geen beloning hoor! Ik ben al blij dat jullie Sam terug hebben!’ zei ze lief, je had eigenlijk nog niet gezien dat ze zo mooi kon lachen, je was zo bezig met Sam dat je niet eens naar haar heb gekeken, ze zag er leuk en aardig uit en ook wel een beetje eigenwijs. `Kom anders even binnen, Sam en Boo hebben het zo gezellig.’ Zei je moeder. `Oke, gezellig.’ antwoordde ze. We liepen naar binnen en lieten Sam en Boo achter. Ik ging op de bank zitten en Valerie kwam naast me zitten. `Waarom kom je hier wonen?’ Vroeg ik nieuwsgierig. `Ooh,, me vader had hier beter werk enzoo.’ Antwoordde ze. `Oke, ga je ook nog naar school?’ vroeg ik in de hoop dat ze op dezelfde school als mij zou zitten. `Jhaa, tuurlijk ik ben 15! K zit op *Naam school*’ antwoordde ze. `Daar zit ik ook op!’ zei ik en ik probeerde zo normaal mogelijk te klinken, maar eigenlijk was ik superblij! `Leuk k ga naar klas H3A (Geen idee wel niveau hij doet)’ zei ze vrolijk. `Ik ook! Kunnen we samen fietsen, als je dat wil natuurlijk.’ zei ik, `Jhaa lijkt me leuk! Alleen heb ik nog geen fiets!’ zegt ze een beetje teleurgesteld. `Ooh, Justin ze kan wel bij jou achterop toch?’ zegt je moeder. Dan krijgt Valerie een SMS. `Ooh, ik moet naar huis. Dozen uitpakken.’ Zegt ze en ze trekt een vies gezicht. Ze staat op en samen lopen we naar de deur, `zie ik je morgen nog? Kan je me vriendinnen ontmoeten.’ Vraag je. `Oke, gezellig. Mag ik ander je nummer of MSN ofzoo?’ vraagt ze. `Tuurlijk!’ zeg je en je geeft je msn. `Dan ga k nu maar.’ Zegt ze en ze geeft je nog een knuffel. En zegt je moeder ook gedag. Dan loopt ze naar Boo die zich nar enkel protest toch maar mee loopt. Als je weer naar binnen loopt zegt je moeder opeens; `Wel een aardig meisje toch?’ vraagt ze en je knikt. Een heel aardig meisje denk je in jezelf.
Reageer (11)
Hij heeft Havo hahaha
1 decennium geledeni love your story
1 decennium geledenverdereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr(H)
Leuk verhaal!
1 decennium geledenDie foto, die ogen dat hij trekt, hilarisch!!!!!
Verdeeerr!! x
1 decennium geledenWhahhaahhaaa-->die fotoo
veder veder(H)xx
1 decennium geleden