Foto bij 18: The final -Fight with the old sensei's part 3

18: De finale - Gevecht met de oude sensei's deel 3

Suna : Land van de wind met hidden sand village als hoofdstad

The forest of dead trees

Sasuke sprong naar beneden en snelde door de rook. Maar Sasuke kon het van deze afstand niet zien dus gooide hij shuriken door de rook. Er verscheen een boomstam en Sasuke zag het lichaam van Gay sensei op de grond liggen. Waar was Asuma dan? Sasuke keek naar boven maar het was al te laat. Asuma had substitutie techniek gebruikt en was vervolgens verscholen door de rook naar boven gesprongen om Sasuke in de grond te rammen met zijn boksijzers. Jugo stond al vanop het moment dat Gay weg was gerend uit hun gevecht klaar om te hulp te schieten dus kon hij met zijn harde huid Sasuke van de dood redden. Maar Sasuke zag dat het helemaal niet hard was. 'Ah dus mijn vermoedens zijn waar , je mag me niet vermoorden door de belofte van Sunade aan Naruto , hij wil me terug naar het dorp en dat gaat niet als ik dood ben!' Asuma deed een paar stappen achteruit. 'Jugo je hoeft niet langer te helpen hier ga maar zien waar Suigetsu uit hangt' beval Sasuke als een echte leider. 'Oké.' antwoordde Jugo prompt en vertrok. 'Je gaat me dus niet vermoorden , wat dan wel , wil je geen wraak voor je vrienden die je hebben geholpen en nu dood zijn?' vroeg Sasuke maar Asuma had door dat hij hem emotioneel wouw breken. 'In mijn wereld bestaat er geen wraak!' zei Asuma. 'O zo , weetje Asuma sensei een wereld zonder wraak bestaat niet!' zei Sasuke. 'Ik laat jullie leven , ik had gwoon maar wat training nodig !' zei hij en wandelde weg. 'Nee!' riep Asuma en ij trok zijn chakra zwaard en viel Sasuke aan. Sasuke greep zijn zwaard en hield het achter zijn rug om de aanval te stoppen en dat lukte. 'Wraak bestaat niet voor jouw he ... zielig.' Sasuke gaf hem een trap in zijn buik en Asuma vloog weg. 'Hoe ... komt hij zo sterk?'

Close to the hidden Sand

'Sasuke ik heb Suigetsu gevonden!' riep Jugo naar Sasuke toen die terug kwam. 'Waar was ie?' vroeg Sasuke aan Jugo. 'Daar,' zei Jugo wijzend . 'Ik heb niet alleen hem gevonden!' voegde hij er aan toe. 'Wat dan nog?' vroeg Sasuke. 'Nou , kijk zelf maar.' zei Jugo en hij leidde Sasuke in de goede richting. 'Wat?!' was het enige wat Sasuke uit kon brengen. Ze stonden voor twee lijken van Suna shinobi. 'Wie heeft dit gedaan?' vroeg Sasuke razend. 'Ik.' zei Suigetsu met een bang piepstemmetje. 'Gelukkig zijn ze dood en hebben ze niemand kunnen waarschuwen.' zei Sasuke opgelucht toen hij ze na keek. 'Euh ja ... daar over euhm ... hoe moet ik dit zeggen?' stotterde Suigetsu. 'Ze waren met vier!' zei Jugo om Suigetsu zin af te maken. 'Idioot!' schreeuwde Sasuke tegen Suigetsu ,' straks zit heel Suna achter ons aan!' merkte Jugo op. 'Hm ...' zei Sasuke met een grijns . 'O nee niet die blik.' zei Suigetsu hoofdschuddend. 'Wat?' vroeg Jugo verward. 'Hij wil met hun gaan vechten.!'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen