nieuw hoofdstuk

Skylar Phoenix Simons

We gingen naar de bioscoop en we kozen een Harry Potter film uit. Toen we popcorn gingen halen zat het meisje achter de balie met Seth te flirten, maar hij leek niks op te merken. Hij keek me de hele tijd aan en keek haar niet eens aan. Het meisje gaf niet op en gaf hem een briefje met haar telefoon nummer. Seth keek haar geërgerd aan en zei: Zie je niet dat ik hier al met mijn vriendin ben. Ik keek hem aan en werd helemaal rood. Hij glimlachte lief naar me en pakte mijn hand vast. We gingen zitten en vijf minuutjes later begon de film. Ik kon me niet echt op de film richten, want ik voelde Seth zijn blik op mijn gezicht. Even later liepen we naar buiten, van de film heb ik niet veel meer meegekregen. Seth pakte weer mijn hand en trok me mee naar een strandje. Hij legde zijn hand in mijn nek en ik zag dat hij dichterbij kwam. Hij vroeg me om toestemming met zijn ogen en deed zijn ogen daarna dicht. Ik deed mijn ogen ook dicht en........

Diana Lily Simons.

Sky was met Seth naar de film gegaan en ik zat nu op mijn kamer. Ik liep naar beneden en pakte mijn jas. Pap ik ga nog even naar het strand, riep ik. Ik liep naar buiten en deed mijn jas helemaal dicht, want het was best wel koud. Ik liep naar het strand en ging op een aangespoeld stuk hout zitten. Ik voelde een hand op mijn schouder en draaide verschrikt om. Brady stond daar met alleen maar een broek aan. Ik keek even naar zijn sixpack en keek daarna weer terug. Hij grinnikte toen hij zag waarnaar ik keek en ging daarna naast me zitten. he Diana wat doe jij hier helemaal alleen?, vroeg hij. Ik wilde eventjes alleen zijn, zei ik. Oh zal ik weg gaan dan, vroeg Brady. Ik schudde mijn hoofd en lachte. Nee hoor ik was eigenlijk wel toe aan wat gezelschap, zei ik. Ik rilde en Brady keek me bezorgd aan. Heb je het koud?, vroeg hij. Beetje.... jij niet dan, vroeg ik. Hij schudde zijn hoofd en sloeg een arm om mijn schouders. Gelijk voelde ik zijn warmte door me heen gaan en ik legde mijn hoofd op zijn schouder. We zaten zo een tijdje. Ik keek naar hem op en hij keek naar mij. Ik zag zijn gezicht dichterbij komen en ik ging zelf ook wat naar voren. Ik overbrugde de laatste centimeters en voelde zijn warme lippen op de mijne. Hij beet zachtjes in mijn onderlip om toestemming te vragen en ik opende mijn mond. Ik verbrak de zoen en keek hem glimlachend aan. Wauw, zei hij en hij plaatste zijn lippen zachtjes op die van mij in een tedere zoen. Ik keek op en zag dat het al donker was geworden. Je moet naar huis, zei brady en ik knikte. Hij hielp me met opstaan. Opeens hoorden we een zacht gelach achter ons en Brady sloep beschermend zijn armen om me heen. Wat ik toen zag kon ik me herinneren als de dag van gisteren.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen