17: Asuma's pain - Fight with the old sensei's part 2
Forest of dead trees
'Kurenai!' schreeuwde Asuma , maar er kwam geen teken van leven uit haar lichaam. 'Asuma kijk!' riep Gay sensei naar Asuma en ze keken alle bij naar Sasuke. 'Wat doe jij hier?' vroeg Gay. 'Ik kom mij wreken op iedere konoha sensei , en voor we beginnen weet dit ; wie in de weg komt van mijn wraak , weet dat het je duur komt te staan (zoals Kurenai sensei)' Asuma werd woedend , razend zelfs en ging meteen in de aanval! Er kwam rook uit zijn mond vervolgens beet hij en de rook vatte vuur met een grote ontploffing tot gevolg. Maar toen de rook verdween lag er alleen een boomstronk op de grond. 'Substitutie!' bracht Gay uit. 'Suigetsu , ga maar aan de kant staan twee tegen drie is niet echt eerlijk, Jugo!' Jugo kwam naast Sasuke staan, 'Ik ben klaar!' zei hij zelfverzekerd en ze gingen in de aanval. Jugo's arm leek van steen en ramde in op Gay die Asuma wouw beschermen tegen de vuur bal van Sasuke die op hem af kwam. 'Nee ...!' Bracht Asuma uit en hij kon nog net op tijd weg duiken , enkel zijn vest smeulde nog wat na. 'Dat was op het nippertje.' pufte Asuma en hij keek hoe Jugo en Gay verwikkeld waren in een man op man gevecht. Gay sloeg meerdere keren met zijn gevechtsstokken op hem maar zelfs één van hen brak toen hij in contact kwam met de harde huid van Jugo. Hij besloot zijn kunai te bepruiken maar die begaf het ook al snel. Sasuke ging verder in de aanval op Asuma , hij had zijn zwaard getrokken en sprong van uit de rook die zijn vuurbal had gemaakt tevoorschijn en richtte zijn zwaard op Asuma's hoofd. Die kon nog net op tijd weg rollen om niet onthoofd te worden. Hij snelde met behulp van zijn chakra naar Sasuke en gaf hem een paar rake klappen hij eindigde met een zware slag op de kin en Sasuke vloog door de lucht en viel als een slappe bloemzak op de grond. Asuma maakte van één van zijn boksijzers een zwaard van chakra en hakte een paar keer op Sasuke in de eerste was raak en maakte een grote snee over zijn buik maar de tweede kon Sasuke pareren en hij schopte Asuma weg. 'Pff dit gaat nog lang duren.' zuchte Asuma die de moed begon te verliezen. Hij keek weer op en zag dat Sasuke verdwenen was vervolgens voelde hij de koude kling van het zwaard bij zijn kin. 'Het is voorbij!' zei Sasuke. en hij sneed Asuma de keel over. Toen het lichaam op de grond viel verdween het meteen 'Een replica hm...' zei Sasuke licht verbaasd. Vervolgens kwam Asuma van achter een boom en ramde Sasuke in de rug. 'Aaaaargh!' bracht Sasuke uit en het bloed vloog uit zijn mond. Hij veegde het er af terwijl hij rechtsstond , 'Dat had pijn kunnen doen!' zei hij. Kunnen doen? Dacht Asuma ik heb hem toch geraakt! Maar toen zag hij dat de echte Sasuke boven op een van de blader loze boom zat. 'Een schaduw - kloon!' zei Asuma. 'Ja net als die idioot van een Naruto ik wil hem niet na doen maar het is een handige jutsu net als deze : Lichting style : true spear!' De blauwe bliksem straal vloog op Asuma af. 'Asuma!' riep Gay die zijn gevecht Staakte en naar Asuma toe snelde. de jutsu trof doel , toen de rook weg was keek Sasuke en hij zag twee schimmen in de rook één bewegende en een levenloze. Wie had hij gedood?!
Reageer (1)
Geen!!!!!!
1 decennium geledenLevelozeis gewoon out
Snel verder please!!!!