Ik: Hey Rein, ik ben Nina van Nils ;)
Rein: oh hey Nina, ik dacht dat je niet aan iedereen je nummer gaf ? ;)
Ik: nee klopt, maar ik wou eigenlijk iets vragen haha
Ik: ik zit nu in de auto naar Waalre omdat we daar gaan wonen, en ik ken daar natuurlijk niks.. dus ik vroeg me af of jij me een keer rond kon leiden :$
Rein: lijkt me leuk! Welke straat ga je wonen?
Ik:


--
Rein: dat is vlak bij mij!
Ik: haha oke leuk ☺ wanneer spreken we af?
Rein: ik zeg morgen?
Ik: ik vind het goed, als je me maar komt ophalen anders verdwaal ik al mijn eerste dag..
Ik: afslag Waalre!
Rein: heuj ☺ je bent er bijna
Ik: ja, wat een reis
Rein: haha, maar ik moet gaan. We whatsappen morgen?
Ik: ja is goed! Doei xx
Rein: doei x

Ik zit helemaal te shaken in de auto. Mijn vader ziet het ook. Wat is er meid? Vraagt papa. Niks hoor pap, ik ben gewoon zenuwachtig voor wat er komen gaat. Snap ik, ik ook. Zegt papa.
We rijden een straat in wat er niet verkeerd uitziet. De huizen zijn vrij nieuw en er spelen wat kinderen op straat. Bij nummer 25 stoppen we. Papa parkeert de auto voor het huis en pakt de sleutel. Als ik binnen stap moet ik even slikken. Het is een groot huis, veel groter dan we hadden in Amsterdam. En het heeft een zwembad in de tuin! Ik ren naar buiten en kijk vol bewondering rond. Ik app een foto naar Sofie.

Ik: “fotovanonzetuin”
Sofie: omg omg omg, Ninaaaaaaaaa
Ik: ja super chil!
Ik: en weetje met wie ik morgen ga afspreken ?
Sofie: MIJ, nee wie?
Ik: REIN
Sofie: NEE MEEN JE DIE???
Ik: ja ik had z’n nummer van Nils gekregen en we hebben net geappt. Hij komt morgen langs om me een rondleiding te geven ^^
Sofie: ik ben zo jaloerssssssss, ik kom ook een keer langs!
Ik: is goed, ik ga nu even verder kijken, spreek je! Kus x
Sofie: doeidoei xxx

Papa en ik lopen naar boven. Zo dit is jou kamer, zegt papa. De kamer is ruim en heeft prachtig uitzicht. Ik kan zowat bij de overburen naar binnen kijken. Ik kijk nog even naar de badkamer, papa’s kamer en de zolder. Dan pakken we de spullen uit en zetten de bank alvast in de woonkamer. Als alle spullen uit de auto zijn plof ik neer op de bank en check nog even mijn twitter. Ik ga vanavond vroeg slapen, morgen wil ik geen wallen, denk ik bij mezelf en ik glimlach.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen