Foto bij de eerste nacht

dit trekt Amy die ochtend aan.

Amy P.O.V.:

Snel sta ik weer op en weet ik weer wat er gebeurde ik was (weer eens) uit mijn bed gevallen. Als ik ben op gestaan komt gelijk Naomi naar me toen we delen samen een slaapkamer met nog één meisje die er nog niet is. 'Amy alles goed ik kwam met binnen toen je wat mompelen en uit je bed viel' zegt Naomi terwijl ze me door elkaar schut. Ook weer eens een vervelden gewoonte ik praat in me slaap denk ik bij mezelf. 'Ja het gaat wel ben alleen op mijn hoofd gevallen' zeg ik als ze me loslaat. 'Ja dat geloof ik je hoofd ging als eerste over de rand' zegt Naomi nu half hysterisch 'je had wel een hersen schudding kunnen krijgen of je nek kunnen breken' gilt ze hysterisch door de kamer. 'Naomi overdrijf je nu niet een beetje' zeg ik terwijl ik haar hoofdschuddend aan kijk we kunnen nog zo lang vriendinnen zijn we blijven heel verschillend. Dan wordt er op de deur geklopt. 'Kom binnen' gil ik door de kamer. Dan verschijnt Percy 's hoofd om de deur 'is alles goed hier er klonk een klap en die kwam hier vandaan' zegt Percy bezorgt. 'Ik pluirde weer eens uit bed' zeg ik schuldig tegen Percy die in de lach schiet. 'Ik had het kunnen weten' zegt die hoofdschuddend. 'Ja je had het kunnen weten ik was immers toen ik bij jullie was ook al een keer of 3 uit bed gevallen weet je nog' zeg ik tegen hem. 'Ja ik weet het nog maar hoe krijg je het toch steeds voor elkaar ?' vraagt Percy nog steeds lachend. 'Gewoon' zeg ik als of het de normaalste zaak in de wereld is. 'Tuurlijk ga nu maar slapen en HERMELIEN slaapt hier ook' zegt Percy als Hermelien aankomt gerend met Harry en Ron achter zich aan. 'Weg wezen mannetjes' zeg ik als hun ook de kamer in willen komen. 'Dus jij bent onze nieuwe kamergenoot' zeg ik tegen Hermelien. 'Blijkbaar maar wat was er ik bedoel er was toen opeens een knal en toen liep Percy naar onze slaapkamer?' vraagt ze aan me als Naomi binnen komt gewandeld. 'Hoi Hermelien zou je niet naar je kamer moeten?' vraagt Naomi aan haar. 'Naomi Hermelien slaapt bij ons op de kamer en Hermelien om jouw vraag te beantwoorden ik was uit mijn bed gevallen in mijn slaap en ik waarschuw het kan vaker gebeuren' zeg ik lachten tegen hun. 'Daarom slaap ik met oordoppen en nu hup in je bed we gaan slapen' zegt Naomi als een soort moeder. Braaf klimmen we allemaal in ons beden gaan slapen.

Reageer (1)

  • Luckey

    XD Lolz
    Snel verder please ^_^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen