Foto bij [005] Harry Edward Styles

Ik heb een nieuwe laptop dus het is weer een stuk makkelijker om langere stukjes te schrijven ! :D.

Ik wil trouwens bromance one shots gaan schrijven.
Ik weet alleen niet waarover dus als je een request heb kun je een pb sturen:
Bromance:
16+ ja/nee :
Verhaallijn / idee:

Totaal verdoofd loop ik de badkamer uit. Een waas vormt zich langzaam voor mijn gedachten. Zachtjes bijt ik op mijn onderlip en loop verder. Ik open de deur van de kamer van Louis op een kiertje.Ik gluur er door heen. Louis ligt nog steeds op bed, een pijnlijke uitdrukking op zijn gezicht, ogen gesloten en half weggekropen onder de dekens. Ik grinnik eventjes en open de deur verder. Mijn armen vouw ik over elkaar en ik leun tegen de deurpost aan. Eventjes opent de jongen zijn ogen voordat hij ze weer sluit. 'Watje,' mompel ik terwijl ik zijn kant op loop. Ik had andere mensen veel ergere dingen aangedaan. Sommige waren gedood andere waren bloedend en verwond achter gebleven, gek wordend van de pijn. 'Wil je wat tegen de pijn?' Een spottende grijns verschijnt rond mijn lippen. Louis opent zijn ogen en knik zwakjes. Ik pak hem bij zijn kraag vast en kijk hem recht in zijn blauwe ogen aan. Met mijn vingertoppen streel ik over zijn wang. 'Ik zal je helpen.. als.. jij beloofd voortaan te doen wat ik wil. Anders lig je er binnen de kortste keren weer zo bij of misschien wel erger.' Langzaam knikt hij. Een spottende lach verlaat mijn lippen en ik duw hem terug. Ik loop de kamer uit en loop naar de keuken. Ik vul een glas met water en denk eventjes na. Met snelle passen loop ik naar boven, de badkamer in. Ik open het raampje wat ruw en wankel eventjes. Ik pak het zakje er uit en kijk er bedenkelijk naar. Mm.. ik haal een pilletje eruit, duw het zakje terug en loop naar beneden. Ik grinnik om mezelf als ik bijna val. Ik loop de keuken in en stop het pilletje in het water. Langzaam lost het op. Ik pak een lepeltje en roer er eventjes door heen zodat niet al het spul op de bodem zou blijven hangen. Ik gooi het lepeltje nonchalant ergens neer en pak het glas op. Zo normaal mogelijk loop ik naar de kamer van Louis, open de deur en stap naar binnen. 'Hier,' ik duw het glas in zijn handen en trek hem wat overeind. Raar kijkt hij me aan. 'Opdrinken,' sis ik. 'Wat is het?''Vraagt hij zwakjes terwijl hij naar het glas kijkt. 'Dat doet er niet toe. Ik zeg dat je het moet opdrinken.' Ik druk het glas tegen zijn lippen aan. 'Open je mond,' snauw ik. Zijn lippen blijven echter gesloten. 'Het helpt tegen de pijn.' Probeer ik aardiger te zeggen. Eigenlijk lieg ik niet eens. Hij zou zich er daadwerkelijk beter door voelen. Voorzichtig opent hij zijn lippen een beetje. Gelijk zie ik mijn kans en giet de inhoud naar binnen. Een rare grijns vormt zich rond mijn lippen als hij alles doorslikt. 'Good boy,' ik geef hem een duwtje zodat hij terug valt. Nu even wachten tot alles ingewerkt is. Ik hou mijn ogen op hem gericht. Ik moet toegeven. Ik heb een prachtig speeltje gevonden. Hij is knap en heeft zo te zien een heerlijk lichaam.. Hem alleen nog een beetje africhten en dan is alles perfect. ik glij met mijn vingertoppen over zijn borstkas en grijns breed als hij er niets tegen doet. Het enige wat hij doet is me een beetje suf aankijken. 'Voel je je beter?' Vraag ik poeslief en kijk hem aan. 'Ja,' fluistert hij zachtjes maar verward. 'Ga je je aan je belofte houden?' Hij knikt kort. 'Mooizo,' grijnzend buig ik me voorover en druk hem op het bed. Ruw druk ik mijn lippen op de gevoelige huid van zijn nek. Ik verplaats ze steeds een paar centimeter terwijl ik mijn handen onder zijn shirt laat glijden. Mijn vingertoppen glijden over zijn borst. Mm.. het is waar. Hij heeft een prachtig lichaam waar ik nog veel plezier aan ga beleven.

Reageer (8)

  • Lordd

    Verdeeeur :3 Mie likes it, ook al is het best zielig voor Loueh.. :'3

    1 decennium geleden
  • ohmylarry

    Arrrh, snel verder, ik wil het volgende hoofdstukje!

    1 decennium geleden
  • Boundary

    Harry behandelt Lou alsof het een hond is...
    hahaha ik vind het wel nog grappig ^^
    x

    1 decennium geleden
  • Javes

    Aan de ene kant is dit best cute, maar de andere kant creepy XD

    1 decennium geleden
  • Unfocused

    same as whoahlarry haha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen