Roadtrip 3
Vandaag is de dag dat ik vertrek. Ik ga eindelijk naar Amerika na lang wachten. Ik word wakker met een glimlach op mijn gezicht en ga ook gelijk snel opstaan voor een lekkere lange douche ook al is het nog maar 6 uur in de ochtend. Nadat ik klaar ben met douchen, kam ik mijn haren en poets ik mijn tanden. Ik zoek een leuk outfit om aan te kunnen in het vliegtuig en loop naar beneden. Ik zie dat mijn ouders al klaar zijn beneden en ik kijk naar de klok.
"Waarom zijn jullie nu al wakker" vraag ik verbaasd.
"Omdat we voor jou een cadeau hebben" en mijn ouders lopen de keuken in. Ik zie ze terug komen met een klein pakje. Ik kijk ze raar aan en ze geven het pakje aan mij.
"Wat is dit?"
"Maak nou maar open"
Ik maak het pakje open en ik zie dat er een telefoon in zit. Geen gewone telefoon, nee een Iphone. Ik ren naar ze toe en ik geef ze een knuffel.
"Omdat we jou moeten missen hebben we deze Iphone gekocht zodat we nog wel contact kunnen hebben en dat we nog met elkaar kunnen skypen enzo" zeggen mijn ouders trots. Er zit ook nog een hoesje bij en ik maak het open. Het is een simpele maar er zit een mooi printje op met hartjes.
"Bedankt voor deze hele leuke cadeau!" zeg ik blij en ik geef mijn ouders nog een knuffel.
"Hoe laat vertrekt mijn vliegtuig eigenlijk"
"Om half 2 maar je moet ook nog inchecken en al die andere dingen dus we gaan zo weg" zegt mijn vader en ik knik. Ik loop nog naar mijn kamer toe en ik pak de laatste dingen zoals mijn tas, portemonnee, paspoort en mijn mobiel die nog aan de lader zit. Er zijn een paar berichtjes binnengekomen en ik open ze
David Veel plezier in Amerika. Ik ga je natuurlijk wel missen maar we houden contact x
David is al mijn beste vriend sinds de kleuterklas dus het is wel moeilijk om afscheid van hem te nemen. Ik stuur David een berichtje terug
Natuurlijk ga ik jou ook missen. Ik ben eindelijk van mijn stront mobiel af want ik heb een Iphone gekregen. Echt, wat ben ik blij. Nu kan ik dus ook met je skypen. Xxxxx
Verder zijn ook berichten van andere vriendinnen en familie en ik heb ze ook nog allemaal beantwoord. Ik loop met mijn tas naar beneden en ik zie dat Grace en Greyson ook al wakker zijn en beneden staan.
"Zullen we dan maar gaan? Moeten we ook nog een van je vriendinnen ophalen zodat ze ook afscheid van je kunnen nemen op het vliegveld?" Zegt mijn moeder en ik knik.
"Ja, we kunnen gaan. En ik zal het wel leuk vinden als Chloe meegaat"
We stappen de auto in en we rijden naar het huis van Chloe. Ze woont een paar straten verderop dus het rijden duurt niet zo lang voordat we er zijn. Ik heb haar al gebeld dat ze klaar moet zijn zodat we niet langer hoeven te wachten. Ik loop naar haar deur en ik bel aan. Na een paar seconden doet haar broertje de deur open en hij roept gelijk Chloe. Haar broertje zegt nog veel plezier tegen me en we lopen terug naar de auto. Ze groet mijn ouders, Grace en Greyson en we rijden verder naar het vliegveld wat nog wel 2 uur kan duren. Het is nu 8 uur dus we komen tegen 10 uur aan in Heathrow. We wonen in Birmingham dus het is wel dichtbij van Londen.
Na 2,5 komen we aan bij het vliegveld omdat er file was in Londen. We lopen nu het vliegveld in en kijk goed of er borden zijn waar mijn vlucht wordt vermeld. Ik zie het na een tijdje en loop naar de goede balie. Ik check me in en ik krijg mijn boarding pass. Het duurt nog een tijdje voordat ik mijn vliegtuig in mag dus ik blijf nog even bij mijn ouders staan. Na een tijdje neem ik toch afscheid en ik geef ze nu de laatste knuffel. Grace loopt naar me toe en geeft me ook nog een knuffel en fluistert ook nog wat in mijn oor dat ik goed op mezelf moet passen. Ook Greyson loopt naar me toe en geeft me ook nog een dikke knuffel. Dan zie ik Chloe en ze heeft tranen in mijn ogen en ik loop naar haar toe. Ze geeft me ook een knuffel en nu hoor ik dat ze huilt want ze snikt.
"Ik kom na een tijdje weer terug en anders mag je me altijd opzoeken hé" en Chloe knikt even.
Ik loop weer een stukje terug ik pak mijn koffer die mijn vader heeft. Ik zwaai nog even en loop nu waar mijn bagage gecheckt wordt. Ik kijk ze nog even aan en loop dan echt weg. Ik krijg nu wel te beseffen dat mijn grote reis gaat beginnen en ik krijg ook tranen in mijn ogen. Ik loop naar mijn gate en ik zie dat daar al een stewardess staat. Ze scheurt mijn boarding pass voor een grote deel af en ik stap het vliegtuig binnen. Het is nog niet echt druk en ik zoek goed naar mijn stoelnummer. Ik heb hem gevonden en ga zitten. Gelukkig zit ik bij het raampje zodat ik soms nog naar buiten kan kijken. Ik zie dat er Wifi in het vliegtuig is dus ik pak mijn mobiel. Ik probeer een beetje uit met mijn nieuwe mobiel en download wat muziek van Itunes zodat ik ook een tijdje naar muziek kan luisteren. Na een tijdje komt er een jongen naast me zitten en ik kijk hem even aan. Hij heeft asblond haar en mooie blauwe ogen. Ik groet hem even en hij groet me terug. De stewardessen komen en ze leggen allemaal uit wat je moet doen als er wat gebeurt en nog meer dingen. Het vliegtuig taxiet naar de goede startbaan en na 5 minuten beginnen we met vliegen.
Nu begint mijn reis echt en nu zal ik ook echt naar Amerika gaan
Reageer (1)
Jij ook al? Wij hadden vorige week donderdag sportdag. In de zeikende regen.
1 decennium geledenDus toen kregen we uitval en steeg mijn ijskoude humeur weer wat.
Maar ik vind je verhaal echt super!
Snel verder, zou ik zeggen!