[2] 9 crimes
Leave me out with the waste.
This is not what I do.
It's the wrong kind of place.
To be thinking of you.
Damien Rice - 9 crimes
Het was negen uur en ik had afgesproken met Lisa bij ons cafeetje. Natuurlijk is het niet ons cafeetje, maar omdat we daar altijd afspreken noemen we het zo. Toen ik binnen stapte was Lisa er niet maar dat maakte niets uit. Ik ging alvast zitten in ons hoekje. Ik was wel gewend van Lisa dat ze te laat was, want Lisa komt altijd te laat. Ik bestelde alvast een drankje en pakte mijn telefoon er bij.
Ik appte naar Lisa: 'Ben je al onderweg? Ik zit al. Moet ik alvast wat bestellen? xx'
Toen ik dat had verstuurd, besloot ik mijn mail te gaan checken. Ik had dan wel tegen Lisa gezegd dat ik het er niet meer over zou hebben, maar ik had niet gezegd dat ik mijn mail niet meer ging kijken, dus dat ging ik maar even doen.
'1 nieuw e-mailbericht van Peter' .. 'AAAAH!', ik gilde het nog net niet uit. Hij heeft gemaild! Ik kreeg een big smile maar die verborg ik meteen toen ik zag dat Lisa binnen kwam. Ik mocht niets laten merken aan Lisa want dan zat onze vriendschap er op.
Lisa kwam wel met een big smile binnen en ik zei dat ze snel moest gaan zitten en vertellen over haar date. 'Ah, Sanne, ik hoop dat jij ook ooit zo'n date krijgt als ik heb gehad! Het was zo leuk!' Pats, boem, dankjewel. Wrijf het er maar in, dat ik zo verlegen ben bij de jongens, dankjewel Lisa, dacht ik bij mezelf. Ik zei het gelukkig niet hardop want dan zouden we ruzie krijgen. Daarom zei ik enthousiast: 'Echt waar? Ah! Ik wil alles horen!'
Er zijn nog geen reacties.