nieuw hoofdstukje

Skylar Phoenix Simons

Ik veegde snel mijn tranen weg en ging verder met eten. He Sky ik ga vanmiddag naar de stad dus moet je zelf thuis zine te komen ok, vroeg Dia en ze keek onderzoekend naar mijn gezicht. Ik knikte is goed hoor. Op school aangekomen liep ik naar mijn kluisje om mijn goede boeken te pakken. Ik voelde twee handen voor mijn ogen en iemand zei: Wie ben ik? Seth ik ben bezig, zuchte ik geïriteerd. Ik draaide me om en hij stond voor mijn gevoel iets te dichtbij. Seth zag dat ik me ongemakkelijk voelde en deed een stap achteruit. Sorry, zei hij. Ik glimlachte naar hem en vroeg: Zullen we naar de les gaan. Hij knikte, pakte mijn pols en trok me mee. In de pauze trok Seth me mee naar een muurtje buiten. Wat doen we hier?, vroeg ik ervan bewust dat Seth mijn hand nog steeds vast had. Sky wil je vanavond met me naar de film, vroeg Seth zacht. Ik keek hem aan. Je .... wilt ...... naar de Film mhe met m m m mij?,vroeg ik stotterend. Seth grinnikte en knikte. Llijkt me llleuk, zei ik stotterend. Hij keek me aan en zei: Je bent schattig als je bloost. Daardoor werd ik nog roder. Ik haal je vanavond op om 7 uur Ok, zei hij. Ik knikte, want als ik iets zou zeggen zou ik weergaan stotteren.

Tijdsprong van drie uur

Het was zes uur. nog een uurtje en Seth zou komen. Ik liep naar boven om me om te kleden. Ik deed een blauw jurkje aan en ballarina's. Ook ging ik mijn haar krullen en deed het daarna in een zij staart. Het was nog tien minuten voor Seth zou komen. Ik liep heen en weer door de kamer en Luna volgde me de hele tijd. Toen ging de bel. O Ow, zei ik. Ik maakte de deur open en daar stond Seth. Wat zie je er mooi uit, zei hij en ik bloosde. Dag pap, riep ik. Veel plezier bij de film en kom niet te laat thuis Phee, riep mijn vader terug. Phee? Seth keek me vragend aan. Ja is me tweede naam zei ik. We liepen naar een motor. Is die van jou?, vroeg ik . Nee ik heb hem geleend van Jake, zei Seth. Hij hielp me met opstappen en stapte daarna zelf op. Ik wist niet waar ik me aan vast moest houden dus sloeg is ze losjes om zijn middel heen. Toen we sneller gingen greep ik hem steviger vast. Ik hoorde Seth lachen en ik was zo blij dat hij mijn gezicht niet kon zien.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen