Foto bij 16: Konoha ninja - Fight with the old sensei's part 1

16: Konoha Ninja's - Gevecht met de oude sensei 's

Near the forest of death trees

'Pf ... we lopen al uren , waar gaan we naartoe?' vroeg Suigetsu toen ze nog maar een twintigtal minuten geleden waren ontsnapt. 'Heb ik je niet gezegd dat ik met iemand had afgesproken?' Suigetsu viel bijna om van vermoeidheid ,' Jawel maar je zei niet waar het was.' zei Suigetsu treurig , Sasuke stak zijn hand omhoog als teken dat ze gingen stoppen. 'Zijn we er?' vroeg Suigetsu blij en met vernieuwde energie. Sasuke gaf een klein knikje als antwoord. Na een kleine tijd wachten zei Suigetsu:' Misschien komt ie niet, we hebben hem wel een dag langer laten wachten door jouw ontvoering.' maar Sasuke was zeker van zijn stuk. 'Hij komt wel.' zei hij kortaf. En dat klopte ook , ze zagen een struik bewegen en toen verscheen er een man voor hen. 'Aaaah ! Het is Jugo !!!!' schreeuwde Suigetsu bang. 'O hoi kleintje.' zei Jugo met zijn zware maar toch zachte stem. 'Eeuh h .. hallo.' Jammerde Suigetsu. 'Weet je zeker dat je met hem hebt afgesproken , en wat doet hij hier?' vroeg hij aan Sasuke. 'Hij hoort nu bij ons team : Hebi formatie.' zei Sasuke. 'Maar hoe hebben jullie afgestoken ? Hij zat in de gevangenis en de laatste keer dat we hem zagen wouw hij ons vermoorden , jouw al twee keer , en jij het hem in elkaar gaslagen.' merkte Suigetsu op. 'Bij ons eerste gevecht hebben we het tussen de rook afgesproken. Hij zou vast en zeker terug in de gevangenis moeten en we besloten dat ik naar daar zou komen hij zou ontsnappen en jij of ik zou de bewaker kunnen af leiden en die dag hebben we op deze plek , vlek bij the forest of death trees, afgesproken.' legde Sasuke uit. 'Dus voor de zekerheid ; hij wilt ons niet vermoorden?' vroeg Suigetsu. 'Nee in tegen deel , hij komt ons helpen.' zei Sasuke met een gemeende lach. 'Sasuke twee dagen geleden kwamen er drie konoha ninja voorbij , ze zouden vandaag terug langs the forest of death trees komen, wat dacht je ervan?' vroeg Jugo. 'Ik doe mee!' zei Suigetsu. 'Oké dan , we gaan eens een kijkje nemen.'

The forest of death trees

'We zouden vaker eens een missie met zen drien moeten doen vind je niet Asuma?' vroeg Gay sensei een taijutsu legende van Konoha aan zijn mede konoha sensei. 'Zeker weten.' zei Asuma die naar Kurenai sensei staarde. 'We zullen hier even rusten .' zei ze en de rest stemde in met dit besluit. 'Ik heb er toch geen goed gevoel bij.' zei Asuma na een tijdje. 'Hoe bedoel je? Het is hier prachtig!' zei Gay blij en vol , te vol , van energie. 'Gewoon ...' zei Asuma. En hij bleek gelijk te hebben want uit het niets kwamen er drie schimmen op hun af , Asuma stond recht en pakte zijn boksijzers , Kurenai ging in gevechtspositie staan en Gay pakte zijn gevechtsstokken. 'O dus jullie willen vechten kom maar op!' zei Sasuke. 'Lichting style : True spear!' Sasuke snelde op Asuma af. 'Asuma nee!' schreeuwde Kurenai en ze sprong voor Asuma ze werd geraakt en weg geschoten , Asuma zag haar levenloze lichaam een paar meter verder op de grond vallen!

Reageer (1)

  • Luckey

    Sasuke!!!!!
    Wees eens wat liever!!!
    Snel verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen