[1] Holes
Well sometimes you can’t change and you can’t choose,
and sometimes it seems you gain less than you lose.
Now we’ve got holes in our hearts, yeah we’ve got holes in our lives,
well we’ve got holes, we’ve got holes but we carry on!
Passenger - Holes
Voordat de zon op gaat, moet ik hem spreken. Eergister heb ik een advertentie op Marktplaats gezet en meteen kreeg ik een reactie. Deze reactie was erg mysterieus en ik hou me er nu dus al twee dagen mee bezig. Ik heb al tien mailtjes terug gestuurd, maar ik hoor helemaal niets meer. Nu ben ik het zat en als het vandaag niet lukt, ben ik er klaar mee.
Lisa, mijn beste vriendin zegt: 'Maar Sanne, stel je niet zo aan, het is maar een mailtje, waarschijnlijk is het een oplichter.' Gelukkig wist ik beter, ik wist voor honderd procent zeker dat dit niet het geval was. Dit was het lot!
Maar wat voor lot? Door dit mailtje ben ik al twee dagen mijzelf niet meer. Lisa heeft al gedreigd dat als ik er niet heel gauw mee zou ophouden, ze klaar met me was. Dit zette mij aan het nadenken toen ik op bed lag en Lisa alweer naar huis was. 'Wat wil ik nou? Wil ik contact met de Peter die op mijn mail reageerde? Of wil ik mijn vriendschap met Lisa behouden?' Ik koos voor het laatste, pakte mijn telefoon en stuurde snel een berichtje naar Lisa.
Sanne zegt: 'Lisa, Sorry voor de afgelopen dagen, ik heb er over nagedacht en ik laat het achter me. Zullen we morgen wat drinken? We hebben nu toch vakantie!'
Lisa zegt: 'Hey chick! Het is al goed, werd alleen een beetje gek van je. Morgen is goed, wel in de avond want 's middags heb ik een date met Laurens!!'
Sanne zegt: 'Ohhh, spannend! Dan kunnen we direct bijkletsen, zie je morgenavond. Kus kus en heel veel plezier!'
Lisa zegt: 'Ja, doen we! Slaap lekker meis! Kus kus xxx'
Reageer (1)
Echt een goed stukske.
1 decennium geledenMaar ff serieus ik vin het nu al een goed boek ik hoop ik zie al wat stukjes voor me. Dat die ene Peter Harry is en dat ze met Peter afspreekt en dan komt ze der achter dat het Harry Styles maar dan verkleed maar Sanne trek dan zijn snor(vermomming) af en dan gaat ze opeeb kei hard gillen maar daarna word ze rustig en dan hebben ze een hele middag achter de rug en dan op het einde gaan ze kussen en dan gaan ze daten en dan komt ze der achter dat ze zanger is van Harrehh en dan is ze bang dat hij boos word en zijn cariere verpest.
Sorry liet me ff gaan hahah ben altijd melig in de avonddd.
ik hoop dat die snel veder gaat xx
Roompje
.p.s. Sorry voor de spellings fouten ik schrijf het op me telefoon en die speecst nogal de laatste tijd.