Oke sorry lotte, maar ik had echt geen tijd en er kwam vanmiddag toen ik aanhet dansen was in eens een idee omhoog en dat wordt nu dan jouwverhaal ;) I hope u like it !

Het is niet dat ik Tessa heb gedaan ivm Tess van andere story, maar ivm dat die naam in me op kwam. Lotte danst volgens mij in real niet, maar wat maakt het uit, het is een story.

Hèhè, ik gooide m'n jas en tas in de hal op de grond, eindelijk thuis. "Jas ophangen, tas naar boven." Hoorde ik mama vanuit de keuken roepen, ze kent me echt té goed ! Ik hing m'n jas op en liep met m'n tas naar boven, zuchtend ging ik in m'n kamer achter m'n laptop zitten.

~ Twitter ~
@LotteIsHierX : thuis van dansen, die vrouw zeikt echt te veel..

Ik liet m'n laptop verder voor wat het was en besloot te gaan douchen.
"LOTTE ER IS IEMAND VOOR JE !!" "IK STA TE DOUCHEN, WACHT EVEN !!" Ik waste me nog even en sprong toen snel onder de douche vandaan. Als laatste deed ik nog m'n make-up en m'n haren, zo klaar. Ik rende naar beneden en daar zat iemand die ik niet eens kende.. "Hallo, ik ben Lotte." Ik gaf de mevrouw een hand en stelde me netjes voor. "Hallo Lotte." De vrouw ging staan en bekeek me even. "Ik ben Sandra de Wit. Jij danst toch in de B-selectie?" "Ehm nou.. Ik dans eigenlijk in de C-selectie maar ik doe mee in de B." Ze knikte even. "Ik ben van een dansschool, dansschool Dadanza en wij vroegen aan jou of je bij ons je school af zou willen maken?" M'n mond zakte open. "Ik? Weet u zeker dat u mij bedoelt?" Sandra knikte vast besloten. "Wauw.. Ik vind het echt fantastisch ! Maar waar is het?" "Eh ja.. Het ligt in Nederland, maar we hebben vooral veel voorstellingen in Duitsland of in Amerika, ligt er aan in welke groep je terecht komt." "Zie ik m'n familie dan nog wel?" "Ja hoor, je mag elke vakantie naar huis toe." Wat? Elke vakantie.. Dat is nog best wel weinig.. Maar ik wil het wel graag.. "Ik moet er nog over na denken, want wanneer moet ik het uiterlijk weten?" "Eh ja.. Wij mochten niet eerder komen scouten van je dansdocente en daarom is het nu zo laat.. Morgen voor 12 uur 's middags bellen wij jou op." "Oke !" We regelden nog een aantal dingetjes en toen ging Sandra er weer van door. Moest ik deze kans pakken of niet.. Ik rende naar boven en sprong achter m'n laptop die nog aan stond.

~Twitter~
@LotteIsHierX: gescout voor een dansschool in Nederland, zal ik het doen?

@Lindaaii_x : @LotteIsHierX Omg echt? Zo gaaf!! DOEN !! Zien we elkaar dan nog wel?

@LotteIsHierX : @Lindaaii_x ik mag dan elke vakantie terug naar huis en mag optreden in Duitsland of Amerika

@Lindaaii_x : @LotteIsHierX wauw doen meid !!

-

Ik kreeg nog veel meer leuke reacties en besloot het te gaan doen, ik belde Tessa op.
'TESSA OMG TESSA'
'LOTTE WAT IS ER?!
'ER WAS EEN SCOUT BIJ DANSEN'
'NEEEEE..'
'JAAAA'
'EN NU?'
'IK BEN GESCOUT!!!!'
'JAAAAAA!!!'
'AAAH IK BEN ZO BLIJ'
'SNAP IK OMG IK BEN TROTS OP JE !!'
We kletsten nog even door en toen hingen we op, Tessa zou hier heen komen. We maakten dansjes op de liedjes van MainStreet. Nou ja, Tessa had dat ooit voorgesteld en vroeg of ik wilde helpen omdat ik kon dansen.. Ik vond het prima ! En zo deden we dat dus, bijna elke dag na school en in het weekend waren we bezig met de dansjes. Als ze af waren, wilden we ze gaan filmen, op YouTube zetten en aan MainStreet laten zien. Ik was nog druk in gedachten toen Tessa binnen kwam. "TESSSIEEEE." "LOTTOOOOOOO" ik moest lachen en we kletsten gezellig bij. Daarna maakten we het laatste dansje af, Invisible Girl. "Zo, nu wil ik wel,wat drinken eigenlijk." Ik grinnikte, Tessa opmerking hoor.. We liepen naar beneden om drinken te pakken en gingen aan de keukentafel zitten. "Maar Lotte, ga je nu naar Nederland?"

Reageer (3)

  • Xxnikki

    VEerdeeerr ! heb je nog rollen nodig? zo ja.. Ik bied me aannn ! : ) xxx

    1 decennium geleden
  • SlytherinQueen

    is niet erg hoor het is super leuk en trouwens ik dans wel haha :)
    maar vlug door!! x

    1 decennium geleden
  • certified_cloud

    leuk!!!!!
    heb je nog rollen nodig??
    ik zou namelijk graag een keer in één van je verhalen willen spelen!!
    snel verder, ik wil weten of ze nou naar die school gaat!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen