Roadtrip 1
Vandaag is de dag dat ik naar Amerika ga. Eindelijk, na 5 jaar komt mijn droom uit. Ik wilde altijd naar Amerika en niet alleen om 'Amerika', nee ik wilde naar Amerika om de natuur te zien en om kennis te maken met de mensen uit het land. Ik ben er nooit eerder heen geweest omdat mijn moeder nooit in een vluigtuig durfde maar omdat ik nu oud genoeg ben om alleen te reizen ga ik nu. "Mila, heb je alle spullen al ingepakt?" vraagt mijn moeder als ze in mijn kamer binnen komt. Ik kijk naar mijn koffer en ik zie dat hij bijna helemaal leeg is, er zit alleen een hempje in en dat is alles. "Nou, ik denk het niet hé" "Ik zal maar beginnen morgenochtend vertrek je al en je gaat je morgen niet haasten." Pff en daar is mijn strenge moeder weer. Mijn moeder loopt de kamer uit en ik loop naar mijn kledingkast. Mijn kledingkast is een grote zooi maar dat is mijn kamer zelf ook. Mijn kamer is nooit netjes geweest alleen als ik hem net opgeruimd heb maar de dag erna is het weer een zooitje dus het heeft eigenlijk geen zin om het op te ruimen dus doe ik het ook nooit. Ik zoek wat t-shirtjes en doe hem in mijn koffer. Na een halfuurtje ben ik klaar met inpakken en ik pak mijn koffer en sleep hem naar beneden om mijn koffer in de gang neer te zetten zodat ik morgen het niet meer hoef te doen.
Mijn reis begint in New York City. Ik blijf daar een paar daagjes en dan reis ik naar het zuiden van het land. Mijn vader's familie woont in Orlando en dat ligt in Florida dus dan ga ik daar even heen. Gelukkig is het daar nu mooi weer. Dan reis ik naar New Orleans. Mijn eindbestemming is Los Angeles. Los Angeles is dus mijn grootste droom om daar heen te gaan. Ik weet niet waarom maar ik moet het gewoon zien. Vooral Hollywood. En eigenlijk weet ik ook nog niet hoe lang ik in Amerika blijf. Het kan een maand zijn maar het kan ook 4 maanden zijn. Misschien neem ik daar wel een baantje om geld te verdienen als ik daar 4 maanden blijf. Ik heb eigenlijk ook nog niks goed uitgestippeld. Bijvoorbeeld ik welk hotel ik ga slapen of welke route ik neem. Ik ben nooit voorbereid...
"Mila, wil jij even met de hond lopen?" Waarom moet ik nu weer met de hond lopen. "Ja hoor" ik roep Milow, onze hond en zoek de hondenriem. Het is best wel warm dus ik doe geen jas aan en ik loop naar buiten. Ik heb geen flauw idee waar ik heen wil lopen dus loop ik maar wat. Milow rent opeens weg dus moet ik er ook weer achterna rennen, awkward. Milow loopt een parkje in en nu weet ik al wat hij wilt doen. Ik zoek een stokje en gooi het naar een grasveld. Milow rent naar het stokje toe,pakt het stokje en rent weer naar mij toe. Ik beloon hem met een botje en ik gooi weer het stokje ergens heen maar nu aan de andere kant van het veld. Milow komt weer naar me toe en ik geef hem weer een botje. Milow komt naast me zitten en ik knuffel hem. "Natuurlijk ga ik je missen, jij bent de liefste hond van de heeeeeele wereld en je moet me natuurlijk wel opzoeken hé." Ik denk dat Milow helemaal niet weet wat ik zeg dus ik lach een beetje om het idee dat ik met dieren praat. Milow had ik voor mijn 14e verjaardag gekregen dus ik ken hem al sinds hij een puppy was. Toen hij een puppy was, was hij zoooo schattig. Opeens begint het te regenen en ik loop samen met Milow snel weer naar mijn huis toe.
Reageer (1)
Aaahw.
1 decennium geledenMilow is echt super schattig, volgens mij.
Ik zie hopelijk snel dat je weer iets geactiveerd hebt, want ik ben erg benieuwd.
x