Your world is my world. (Justin Bieber) 3
Valerie POV;
De vrouw keek je nog steeds verwondert aan. `JUSTIN! Kom eens riep ze opeens. Boo begon zo hard te trekken omdat ze met die Sam wou spelen liet je haar maar even los. Er kwam een jongen van ongeveer jou leeftijd aan lopen hij keek teleurgesteld. `Hai zei hij `hee zei je vrolijk terug. Je hoorde teleurstelling in zijn stem. `Waarom kom je? vroeg hij, het klonk niet bepaald aardig. `ik kwam je hond terug brengen. Zeg ik dan ook maar brutaal terug. Opeens krijgt hij een hele mooie glimlach op zijn gezicht, en geeft je een knuffel. Je kijk hem verbaast aan en glimlach dan toch maar even, want nu zie je pas dat hij best hot is. Opeens word hij helemaal rood en kijkt naar zijn hond, `SAAAAAAAAAMM! roept hij opeens best hard ik schrik ervan en roep Boo dan ook maar. Boo komt vrolijk naar je toen en springt tegen je aan. Je aait haar en kijkt naar de jongen die bijna huilt van geluk. Je loopt even naar zijn moeder en stel je voor; `Hoi, ik ben Valerie. Ik ben hier net komen wonen. Zeg je en je ze je liefste glimlach op. `Ooh.. leuk! Ik ben Patty en dat is mijn zoom Justin. Zegt ze. `Oke, leuk. Zeg ik, ik sta een beetje ongemakkelijk en heb geen idee wat ik moet zeggen, gelukkig komt die Justin erbij. `Echt heel erg bedankt dat je Sam heb terug gevonden! zegt hij blij, `Nou eigenlijk heb ik hem niet gevonden maar Boo ze rende weg en ik ging gewoon achter haar aan en toen zag ik ze met z`n tweeën en ik zag ook zo`n poster dus dacht ik laat ik eens aardig doen. Lachte je. `Wil je eigenlijk nog een beloning? Vroeg Justin.
Reageer (5)
LEUKLEUK!
1 decennium geledenLeuk leuk leuk
1 decennium geledenxxx
verdeeeeeeeeeeeeeeeeer x
1 decennium geledenLeuk(: snel verder!!
1 decennium geledenxxx
Leuke story! Verdeeer! Xx
1 decennium geleden