Review Kruidvat Quick and Easy Nail Polish Remover
Hee!
Ja, het is lang geleden! Maar ik heb weinig tijd om te schrijven en foto's van al mijn creaties te maken. Ik ga zeker proberen dit terug op te pakken.
Dus vandaag begin ik met een review van Quick & Easy nail polish remover van Kruidvat.
Iedereen kent de gewone nagellak remover wel. Maar de laatste jaren wordt er geprobeerd om nagellak remover gebruiksvriendelijker te maken. Eerder zijn er al removers op de markt gekomen met een pompsysteem waarmee je de remover kan doseren. Maar ook potjes met een sponsje gedrenkt in remover. Nu kwam ook Kruidvat af met zo’n potje. Ik heb het gekocht en uitgetest. (Ik heb er helaas geen foto’s van genomen, ik heb gewoon foto’s van het internet geleend.)
Het potje ziet er niet zo geweldig aantrekkelijk uit. Het is zwart met het gewone roze etiketje. Het potje had er wel aantrekkelijker mogen uitzien. Maar ondanks het potje, is het een geweldige remover.
Hoe werkt het?
Je steekt je gelakte vinger in het gaatje in de spons. Je draait enkele keren heen en weer met je vinger en dan: TADAA. Een schone nagel. Het is echt geweldig. Voortaan moet je niet meer zoveel moeite doen om je nagels schoon te maken. Weg met die vele vieze wattenschijfjes en het constant nat maken van deze. Je steekt voortaan gewoon je vinger in het potje en klaar. Geen rotzooi dat je moet opruimen. Het is wel aangeraden om je handen te wassen na gebruik, maar dat doe je sowieso al. Ook belooft het potje dat er een verzorgende olie in zit. Geloof je dit niet, dan verzorg je jouw nagels nog gewoon extra met verzorgende olie. Daarnaast heeft het potje een lekker fruitig geurtje. Natuurlijk blijft de indringende geur van remover er, maar met een vleugje fruitige geur. Dat vind ik wel een pluspunt.
Dus het potje is echt een aanrader. Zeker als je bijvoorbeeld een weekendje weg gaat of op vakantie gaat. Je hoeft niet meer al dat extra materiaal mee te sleuren. 1 potje is genoeg. Dus de 3,99 euro was het zeker waard!
Hebben jullie het systeem al uitgeprobeerd? Wat vinden jullie ervan?
Reageer (4)
Ik ga meteen voor een potje kijken binnen kort
1 decennium geledenIk heb er een van de etos. Werkt geweldig. En dat potje ziet er ook wel wat aantrekkelijker uit dan de kruidvat
1 decennium geledenMijn HEMA-nagellak remover raakt al aardig op, dus vraag ik mijn moeder of ze bij de Kruidvat zo'n potje wil kopen.
1 decennium geledenIk vertrouw blindelings op jouw ervaring.
Lijkt me best wel handig... Nu is de vraag: hoe lang gaat zo'n potje mee?
1 decennium geleden