zo hier is een nieuw hoofdstukje hopelijk vinden jullie het leuk .
veel leesplezier xx

Het concert was voorbij en we stonden in de rij voor handtekeningen. Daar zag ik hem dan staan Niall hij was foto's aan het maken met zijn fans. Nu was het eindelijk aan mij.
"Hey" zei Niall. "Hi" antwoordde ik verlegen. "Mag ik vragen wat je naam is?"vroeg hij. "euhm mijn naam is Loren" stamelde ik. "wel Loren mag ik zeggen dat je prachtige ogen hebt." fluisterde hij. Ik voelde het bloed naar mijn hoofd stijgen en wist niets meer te zeggen. "Kom we gaan een foto nemen." zei hij snel. We maakten 3 foto's. Op de eerste gaf hij me een knuffel, op de tweede deden we gewoon zot en op de derde gaf hij me een kus op mijn wang. "daag" zei ik toen we klaar waren met foto's nemen en ik een handtekening had gekregen. Net toen ik wou weggaan trok Niall me terug. "Alsjeblieft kom straks backstage. Ik zou graag meer over je te weten komen." fluisterde hij in mijn oor. "Maar ze laten me daar nooit binnen." protesteerde ik "Hier zijn twee backstagepasjes, een voor jou en een voor je vriend. Binnen een uur ben ik daar." zei hij. "oke, ik zal er zijn."zei ik nog steeds verbaast. Ik liep weg van Niall op weg naar de backstage. "Ga je dat echt doen?" vroeg Stefaan. "Ja natuurlijk waarom niet?!" zei ik. "Je kent hem nauwelijks." "Waar heb je het over ik weet zo veel over hem. Ik weet zijn lievelingskleur, zijn favoriete eten, ..." zei ik terug. "Ik bedoel je kent hem niet in het echt." protesteerde hij. "nou en wat maakt dat nu uit, het kan toch geen kwaad? Wat heb je tegen hem."zei ik. "Ik weet niet ik vertrouw hem gewoon niet." zei Stefaan met een jaloerse stem.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen