Foto bij verhuizen!!!!

dit ben ik
naam:melissa
hobby:dansen zingen gek doen tekenen
ik ben een SUPPER MAINIAC!!!!
(ik heb een rot tijd.maar zal het verranderen??)





(dit is een rare foro van mij):p

“Papa waar gaan we nou heen??!! vraag ik
“dat zie je nog wel” zij me vader nu een beetje op gewekt,want ik had het al een aantal keer gevraagd.”oke”en de rest van de rit was ik saggo.

Een maal aan gekomen kijk ik om me heen.”wtf waar den ik??” maar me pa liep gewoon weg.
Ik kijk naar een raam en zie dat een gedaante achter het gordijn springt.
Ik loop naar binnen en pak alles uit en zet mainstreet aan ik heb een slaap kamer aan de voorkant van het huis. Ik doe men gordijnen open en hang me posters op zet me cd aan en ga zingen en hek doen in me kamer.”Dispicalble m...”nee he de stroom valt uit de buren hebben wel stroom zo te horen en der is een mainiac daar binnen want ik hoor:invisible girl. Woow dat is goed geluid het lijkt wel echt man. dacht ik. op eens komt me pa binnen en zegt dat ik naar buiten moet. na een tijd tegenstribbelen ben ik toch buiten:(.ik ga trurig op een bankje zitten ik pak me oordoppen en men mp4tje en me telefoon ik ha chatten en mainstreet luisteren. waarom reageert niemand op ap ?
O nee he hij houd me in de gaten. waarom moet papa zien wat ik doe??ik ga maar een stukkie lopen

Reageer (1)

  • AgentNCD

    Snel verder my dear Mainiac!!
    :D
    Iedereen die kudo-knop verkrachten!!!!! YEAH!
    Kuzzies!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen