Your world is my world. (Justin Bieber) 2
Valerie POV;
Je loopt met Boo en waarschijnlijk die Sam over straat, je bent bijna bij het aangegeven huis, nog even twijfel je, zal je het wel doen? Je kent hier niemand en al meteen de held uithangen even lachte je bij die gedachte, je stond nu voor de ingang van het huis, je liep naar de deur en belde aan. Er kwam een vriendelijke vrouw naar buiten en slaakte een gilletje, je keek haar verbaasd aan en glimlachte even pff je had de goede mensen zuchtte je.
Justin POV;
De bel ging en je moeder deed open. Je hoorde haar gillen en je hoopte zo dat het Sam was maar je bleef maar rustig zitten voor als het iets heel anders was. Opeen hoorde je; `JUSTIN! Kom eens! en met een klein sprankje hoop liep je naar de voordeur, daar stond het meisje dat met open mond naar haar nieuwe huis had gekeken, een beetje teleurgesteld liep je verder. `Hai, zei je. `Hee zei ze terug, `waarom kom je? vroeg je, je probeerde de terleugstelling in je stem niet te laten horen. `ik kwam jullie hond terug brengen. Zegt ze brutaal en ze wijst naar Sam en een ander hondje dat aan het spelen zijn. Je rent naar har toen en geeft haar een knuffel. Ze kijkt je een beetje verbaast aan en lacht dan toch even. Dan pas kom je erachter wat je heb gedaan, je word helemaal rood en roept Sam.
Reageer (4)
verder ik ben verslaafd
1 decennium geledenJustin Bieber is ook een hottie xxx
1 decennium geledenverdeeeer
1 decennium geledenxxx
Woow, goeie story! Verdeeer pleasee! xx
1 decennium geleden