Foto bij Your world is my world. (Justin Bieber) 1

Gezocht;
Sam
Onze hond is sinds 21 juli vermist,
Wij missen hem heel erg,
Hij is een gevlekte hond, met een oranje bandje waar zijn adres opstaat, als je hem heb gezien of je heb hem gevonden bel dan naar; 06- Justin of breng hem langs.
Er word een beloning gegeven aan degene die onze Sam vind.

Je kijkt naar de foto en dan weer naar het hondje dat naast Boo staat, hij lijkt er heel erg op je kijkt naar z`n bandje het is ook oranje! Je kijkt naar het adres, het is 2 huizen naast mij. Ik ga gewoon denk ik in mezelf en ik loop in de richting van het huis.




Justin POV;

Sam is nu al een week vermist en iedere keer als je thuis komt dan verwacht je dat hij vrolijk naar je toe rent en je hem een aai moet geven. Je kijkt verdrietig naar een grote verhuis bus, er stapt een meisje van ongeveer jou leeftijd uit. Ze heeft een hondje bij zich, weer schieten de tranen in je ogen, je pakt je gitaar en zingt `Where are you now.’ Je loopt naar beneden daar zit je moeder ook te kijken naar de nieuwe mensen, opeens begint ze te lachen. `Wat is er?’ vraag ik nieuwsgierig. `Dat meisje gelooft haar ogen niet!’ lacht je moeder nog steeds. Je kijkt naar het meisje dat met haar mond open naar haar nieuwe huis kijkt je moet er ook wel om lachen. Dan opeens rent haar hondje weg ze rent er achter aan en verdwijnt uit het zicht. `Zullen we nog even op internet kijken of er iets over Sam op staat?’ vraagt mijn moeder. Ik knik en de tranen schieten in mijn ogen.

Reageer (2)

  • GossipGirl21

    Ga maar snel verder met je cool verhaal xxx

    1 decennium geleden
  • xAppelSapje

    verduuuur
    xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen